LatviešuEnglishEspañol

BMW 218i (Active Tourer F45)

BMW 2 sērija 2014 1.5 benzīns apraksts

Minivens BMW 218i tika ražots no 2014.gada janvāra līdz 2018.gada janvārim. Tas aprīkots ar trīs cilindru 1.5 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 220 Nm (ņūtonmetri) pie 1250 apgriezieniem minūtē.

Šim 3 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Continental turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
BMW B38 ir trīscilindru benzīna dzinējs, kas radīts 2013. gadā ar uzsvaru uz degvielas ekonomiju un zemu izmešu līmeni. Neskatoties uz pozitīvām  ... 

BMW 218i ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 218i sasniedz 9.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 200 km/h.

Šī BMW 218i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 6.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 51 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1000 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1120 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.5 litri uz 100 km, kas ir par 47% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 2 sērijas degvielas patēriņš.

BMW 2 sērijas drošība

Drošības testos BMW 2 sērija ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 2 sērija saņēmusi ļoti labu vērtējumu 84 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 85 no 100, par gājēju aizsardzību BMW 2 sērija saņēmis 60 no 100.
BMW 2 sērija drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 70 procenti no 100.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī BMW 2 sērijas versija ar manuālo pārnesumu kārbu (BMW 218i MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk (9.3 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.2 litriem uz 100 km jeb 4 % mazāks - 4.9 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.2 litriem uz 100 km jeb 3 % mazāks - 7.3 litri uz 100 km.
BMW 2 sērija 2014

BMW 218i tehniskie dati

Modelis: BMW 218i
Virsbūves tips: Minivens
Ražošanas periods: 2014. janvāris ... 2018. janvāris 
Dzinējs: 1499 cm3 Benzīns, 3 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 136 ZS pie 6000 apgr/min Griezes moments: 220 NM pie 1250 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 200 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 9.6 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 5.1 (kombinētais) 6.2 (pilsētā) 4.5 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 7.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 51 litri
Auto izmēri: 4.34m (garums) 1.90m (platums) 1.56m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.3 metri
Klīrenss: 165 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Bagāžnieka tilpums: 468 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1905 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2065 kg

BMW 218i dzinējs B38

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

BMW B38 ir trīscilindru benzīna dzinējs, kas radīts 2013. gadā ar uzsvaru uz degvielas ekonomiju un zemu izmešu līmeni. Neskatoties uz pozitīvām atsauksmēm, šim motoram ir vairāki raksturīgi trūkumi.

Biežākās problēmas ietver ātru sadales ķēdes nodilumu, degvielas iesmidzināšanas sistēmas kļūmes un elektroinstalācijas bojājumus. Dažkārt novērots dzinēja pārkaršana, kas var radīt nopietnus bojājumus. Vēlākajās versijās daļa no šīm problēmām jau ir novērsta.

Turbinai ir alumīnija korpuss ar ūdens dzesēšanu, kas vienlaikus veido arī izplūdes kolektoru. Intensīvas temperatūras dēļ tas mēdz plaisāt, izraisot dzesēšanas šķidruma noplūdi.

Kā jau vairumam dzinēju ar tiešo iesmidzināšanu, arī šim motoram uzkrājas oglekļa nogulsnes uz ieplūdes vārstiem. Tas rada nestabilus apgriezienus un nevienmērīgu darbību.

Vājās vietas ir arī katalizators un adsorbera vārsts. Pie lielāka nobraukuma nereti novēro arī VANOS un Valvetronic sistēmu darbības traucējumus.

Lai gan tas ir tikai trīs cilindru dzinējs, to iespējams veiksmīgi čipēt. Pēc pārprogrammēšanas jauda palielinās no standarta 136 ZS līdz vairāk nekā 170 ZS, bet griezes moments no 220 līdz 280+ Nm, ievērojami uzlabojot dinamiku.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1499 cm3
Cilindru skaits 3
Cilindra diametrs 82 mm
Virzuļa gājiens 94.6 mm
Kompresijas pakāpe 11 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
BMW 218i eļļas tips nav datu
Eļļas tilpums nav datu
Jauda 102 - 140 ZS pie 6000 apgr/min
Griezes moments 180 - 220 NM pie 1250 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2013
Ražošanas ilgums 12 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2016. gada.

Dzinējs uzstādīts arī BMW 3 sērija BMW 1 sērija BMW X1 BMW 4 sērija un 2 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas BMW 2 sērijas minivena [2014 - 2018] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
BMW 216i Jan 2015 — Dec 2018

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.5 Benzīns 102 ZS - Manuālā (6) Priekšpiedziņa
BMW 218i Jan 2014 — Jan 2018

Ekonomiskākā benzīna versija

1.5 Benzīns 136 ZS 4.9 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
BMW 218i Jan 2014 — Jan 2018 1.5 Benzīns 136 ZS 5.1 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
BMW 214d Jan 2015 — Dec 2016

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

1.5 Dīzelis 95 ZS - Manuālā (6) Priekšpiedziņa
BMW 216d Jan 2015 — Dec 2018

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

1.5 Dīzelis 116 ZS - Manuālā (6) Priekšpiedziņa
BMW 216d Jan 2015 — Dec 2018 1.5 Dīzelis 116 ZS - Automāts (6) Priekšpiedziņa
BMW 220i Jan 2015 — Dec 2018 2.0 Benzīns 192 ZS - Manuālā (6) Priekšpiedziņa
BMW 220i Jan 2015 — Dec 2018 2.0 Benzīns 192 ZS - Automāts (8) Priekšpiedziņa
BMW 225i Jan 2014 — Jan 2018

Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.8 sekundēs

2.0 Benzīns 231 ZS 6.0 l/100km Automāts (8) Priekšpiedziņa
BMW 218d Jan 2014 — Jan 2018 2.0 Dīzelis 150 ZS 4.1 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
BMW 218d Jan 2014 — Jan 2018 2.0 Dīzelis 150 ZS 4.1 l/100km Automāts (8) Priekšpiedziņa
BMW 218d 4x4 Jan 2016 — Dec 2018 2.0 Dīzelis 150 ZS - Manuālā (6) Pilnpiedziņa
BMW 218d 4x4 Jan 2016 — Dec 2018 2.0 Dīzelis 150 ZS - Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 220d Jan 2015 — Dec 2018 2.0 Dīzelis 190 ZS - Manuālā (6) Priekšpiedziņa
BMW 220d Jan 2015 — Dec 2018 2.0 Dīzelis 190 ZS - Automāts (8) Priekšpiedziņa
BMW 220d 4x4 Jan 2015 — Dec 2018 2.0 Dīzelis 190 ZS - Automāts (8) Pilnpiedziņa
Pievienot atsauksmi par BMW 2 sērija 2014
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]