BMW X5 2013 40e (F15)
BMW X5 2013 2.0 hibrīds apraksts
BMW X5 2013 40e tika ražots no 2015. gada līdz 2018. gadam. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dzinēju, kas attīsta 245 zirgspēku jaudu pie 5000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 350 Nm (ņūtonmetri) pie 1250 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un twinscroll turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 190 000 līdz 330 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Līdz 2015. gadam ražotajiem dzinējiem mēdza būt problēmas ar dzinēja ķēdes vadotnēm, ...
Šim BMW X5 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5 litri.
BMW X5 2013 40e ir automātiska pilnpiedziņa (AWD) (piedziņa automātiski tiek sadalīta starp riteņu asīm) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem. xDrive, kuras pamatā ir elektroniski kontrolēts daudzplākšņu sajūgs priekšējo riteņu piedziņā (60 % griezes tiek nodots aizmugurējai asij).
100 kilometru stundā ātrumu BMW X5 2013 40e sasniedz 6.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 210 km/h.

BMW X5 2013 40e tehniskie dati
Modelis: | BMW X5 40e | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2015. janvāris ... 2018. decembris | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Hibrīds, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 245 ZS pie 5000 apgr/min | Griezes moments: | 350 NM pie 1250 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 210 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.8 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | ||
Degvielas bākas tilpums: | 85 litri | ||
Auto izmēri: | 4.89m (garums) 1.94m (platums) 1.76m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12.7 metri | ||
Klīrenss: | 209 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1720 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2980 kg |
BMW X5 2013 40e dzinējs N20B20
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Līdz 2015. gadam ražotajiem dzinējiem mēdza būt problēmas ar dzinēja ķēdes vadotnēm, kas ar laiku tika novērstas. Vēl problēmas šim dzinējam mēdz sagādāt eļļas sūkņa ražība un tā piedziņas ķēde, kā arī mēdz plaisāt eļļas filtra turētāja korpuss.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 190 000 līdz 330 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90.1 mm |
Kompresijas pakāpe | 10 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW X5 2013 40e eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 11.8 litri |
Jauda | 156 - 245 ZS pie 5000 apgr/min |
Griezes moments | 240 - 350 NM pie 1250 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2011 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW 1 sērija BMW X3 BMW X1 un 4 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW X5 [2013 - 2018] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Piedziņa |
---|---|---|---|---|
BMW X5 2013 2.0 sDrive25d
Jan 2013 — Jan 2018 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 218 ZS | 5.6 l/100km | Aizmugures |
BMW X5 2013 2.0 xDrive25d 4x4 Jan 2013 — Jan 2018 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | 5.8 l/100km | Pilnpiedziņa |
BMW X5 2015 2.0 25d Automatic
Jan 2015 — Dec 2018 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 231 ZS | - | Aizmugures |
BMW X5 2015 2.0 25d Automatic 4x4
Jan 2015 — Dec 2018 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 231 ZS | 5.6 l/100km | Pilnpiedziņa |
BMW X5 2015 2.0 40e 4x4 Jan 2015 — Dec 2018 | 2.0 Hibrīds | 245 ZS | - | Pilnpiedziņa |
BMW X5 2013 3.0 xDrive35i 4x4
Jan 2013 — Jan 2018 Ekonomiskākā benzīna versija |
3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.5 l/100km | Pilnpiedziņa |
BMW X5 2013 3.0 xDrive30d 4x4 Jan 2013 — Jan 2018 | 3.0 Dīzelis | 249 ZS | 6.2 l/100km | Pilnpiedziņa |
BMW X5 2013 3.0 xDrive40d 4x4 Jan 2013 — Jan 2018 | 3.0 Dīzelis | 313 ZS | 6.2 l/100km | Pilnpiedziņa |
BMW X5 2013 3.0 M50d 4x4
Jan 2013 — Jan 2018 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (381 ZS) |
3.0 Dīzelis | 381 ZS | 6.7 l/100km | Pilnpiedziņa |
BMW X5 2013 4.4 xDrive50i 4x4
Jan 2013 — Jan 2018 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5 sekundēs |
4.4 Benzīns | 450 ZS | 10.4 l/100km | Pilnpiedziņa |