Dacia Duster 2021
Laba caurgājamība sniegā un dubļos. Stabilāks ātrā riksī uz asfalta, kā arī klusāks par iepriekšējās paaudzes Duster. .Ziemā ātri uzsilst, neskatoties,ka ir dīzelis. Sliktos ceļa apstākļos drošību rada pieslēdzamā pilnpiedziņa. Salīdzinoši adekvāta iegādes cena.
visas Dacia Duster atsauksmes
Šī Dacia Duster paaudze tiek ražota kopš 2021.gada janvāra. Mums ir informācija par 7 šīs paaudzes modifikācijām. 2021. gada Dacia Duster ir pieejams ar visu četru riteņu (4x4) piedziņu (2 versijas) un priekšējo riteņu piedziņu (5 versijas). Pilnpiedziņas modeļiem ir automātiska pilnpiedziņa (AWD) (piedziņa automātiski tiek sadalīta starp riteņu asīm).
Šim Dacia pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.0 līdz 1.3 litriem un jaudu no 91 līdz 150 zirgspēkiem un viens dīzeļdzinējs ar tilpumu 1.5 litri un jaudu 116 ZS. Latvijā Dacia Duster visbiežāk sastopams ar 1.5 litru dīzeļdzinēju, pārējie dzinēji ir sastopami salīdzinoši reti, nākamais populārākais ir 1.0 litru benzīna dzinējs.
Auto var iegādāties gan ar manuālo (6 versijas), gan automātisko (1 versija) pārnesumu kārbu.
Dacia Duster garums ir 434 cm, tas ir vidēja izmēra auto. Dacia Duster svars (pilna masa) ir no 1734 līdz 1952 kg (atkarībā no modifikācijas), tā svars ir par aptuveni 15 procentiem mazāks nekā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem.
Šis Dacia ir relatīvi lēts, Latvijā to var iegādāties vidēji par 21 000 €. Vairāk par Dacia Duster cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Dacia Duster modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Dacia Duster 2021 1.0 TCe | 1.0 Benzīns | 91 ZS | - | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Dacia Duster 2021 1.0 TCe ECO-G | 1.0 Gāze | 101 ZS | - | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Dacia Duster 2021 1.3 TCe 131 Hp | 1.3 Benzīns | 131 ZS | - | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Dacia Duster 2021 1.3 TCe 150 Hp Automatic
Jaudīgākā benzīna versija (150 ZS) |
1.3 Benzīns | 150 ZS | - | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Dacia Duster 2021 1.3 TCe 150 Hp 4x4
Jaudīgākā benzīna versija (150 ZS) |
1.3 Benzīns | 150 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Dacia Duster 2021 1.5 Blue dCi | 1.5 Dīzelis | 116 ZS | - | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Dacia Duster 2021 1.5 Blue dCi 4x4 | 1.5 Dīzelis | 116 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Dacia Duster cenas
Dacia Duster 2021 cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 16500 € līdz 26500 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Dacia Duster cena ir ļoti zema - Dacia Duster ir aptuveni par 35 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma apvidus automobiļi (skat apvidus auto 2021 - 2023 cenu salīdzinājumu). Neskatoties uz zemo cenu Dacia Duster kvalitāte ir virs vidējās (skat. zemāk), tāpēc šis Dacia varētu būt izdevīgs pirkums.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Dacia Duster 2023 cena | 16 500 € | 22 000 € | 26 500 € | |
Dacia Duster 2021 cena | 19 500 € | 20 000 € | 21 000 € |
Dacia Duster kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Dacia Duster?
Dacia Duster 2021 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Dacia Duster kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Dacia Duster nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Dacia Duster nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2021 2022
Dacia Duster 2021 papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Dacia Duster paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
87% Klimata kontrole
67% Kondicionieris
60% Metālikas krāsa
53% Lietus sensors
47%
Dacia Duster 2021 fotogrāfijas
Dacia Duster 2021 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Dacia Duster 2021 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- zemāka cena
- pieejami tikai benzīna motori
- ietilpīgāks bagāžnieks
- pieejami benzīna un dīzeļa motori
- pieejami benzīna un dīzeļa motori
- pieejami tikai benzīna motori
- tikai automātiskā pārnesumu kārba
- ietilpīgāks bagāžnieks
Atsauksmes par Dacia Duster
Kopā 13 atsauksmes par Dacia Duster
Zemāk atradīsi atsauksmes par citu gadu ražojuma Dacia Duster automobiļiem.
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 35`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Laba caurgājamība sniegā un dubļos. Stabilāks ātrā riksī uz asfalta, kā arī klusāks par iepriekšējās paaudzes Duster. .Ziemā ātri uzsilst, neskatoties,ka ir dīzelis. Sliktos ceļa apstākļos drošību rada pieslēdzamā pilnpiedziņa. Salīdzinoši adekvāta iegādes cena.
Cietā salona apdare vizuāli ir pieņemama, taču uz grants ceļa priekšējā paneļa dziļumā circenis sāka sisināt pilnīgi jaunam auto. Garantijas apkopes laikā servisā neviens neņēmās defektu novērst.
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 4`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Līdz 5 ātrumam ņiprs un lieliski vadās, 8l gāzes patēriņš, lieliski bezceļos, cena laba
Lēta apdare salonā grab jau pēc 4k km, uz šosejas uzrāviens tuvu 0, stiprā sāna vējā uz šosejas šūpo mašīnu
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 60`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.9 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Jauna mašīna ar piecu gadu garantiju. Laba caurgājamība. Pārvietoties no punkta A un punktu B bez liekām problēmām, bet bez brauciena baudīšanas. Maza izmēra, viegli parkoties.
Pie 40k km nobraukuma tika nomainīti stūres pirksti. Pārslēdzot ātrumus bieži nevarēja ielikt atpaļgaitā. Uz apdzīšanu paārtrinājums nekāds.

Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums: | 48`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.6 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 3990 € (ap 3990 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Priekš viegliem neceļiem labs. Salīdzinoši zems degvielas patēriņš, lai arī, ja tiktu pievērsta lielāka uzmanība aerodinamikai, tad varētu panākt vēl zemāku. Mūzikas sistēma daudz maz ir laba, vismaz nevar dzirdēt, kā plastmasas grab malu malās. Salons uzsilst diezgan ātri un tur siltumu labi. Apgriešanās leņķis ir labs. Uz šaura ceļa vai meža stigas var apgriezties.
Aerodimamika vāja. Auto šūpo lielākā vējā. Jaudas pamaz, bet ja pierod ar tādu braukt, tad vēl ir labi. Klīrenss prasās augstāk, jo viegli norakt sliktākos meža ceļos. Tas lambda vai kāds tur vads apakšā galīgi nejēdzīgā vietā, turklāt nav paredzēts aizsargs tam, var noraut uz sausa dadža, līdz ar ko līdz 70 km/h auto iet kā gājis, tad jauda pazūd, ar mokām var dabūt augstāk. Patēriņš ir labs tikai uz taisna sausa ceļa vai no kalna. Ikdienā pie sliktiem laikapstākļiem un biežajiem servisiem to iegūt zemāku paliek arvien grūtāk. Rūsē. Detaļas dārgas, mēdz ilgi sūtīt. Ja ved uz Intranservisu Jelgavā, tad par mašīnu noteikti var aizmirst uz nedēļu (pat ja jāmaina tikai rokasbremzes trose). Mašīnai vāja virsbūve, motora pārsegu var locīt ar vienu pirkstu. Ietilpības ziņā, man iepriekšējais auto mazda6 2007g.ir.bijis labāks. Tur novusa galdu var ielikt horizontāli, dusterā tikai diognāli, līdz ar ko aizņemt neracionāli vietu salonā. Nācās vest uz jumta. Ritošā vāja, bet iespējams, ja brauktu tikai pa labu asfaltētu ceļu, tad būtu laba. Ja nepieciešams gulēt (vadītāja krēslā) tad varu teikt, ka tā ir visneērtākā mašīna no visām. Pat golf4 ir ērtāka gulēšana. Nepārdomāta priekšējā daļa, jo plastmasas mūždien ir jāmaina, iespējams leņķis varēja būt cits. Motora pārsegs braucot pa ceļu nedaudz kustas, sajūta, ka atlēks vaļā. Tāpat aiz tā nevar redzēt ceļu, pat ja sēž visaugstākajā sēdpozīcijā. Varēja pielīdzināt. Autoservisā vairākkārt tika teikts, ka šis auto nav domāts mežam, bet gan pilsētai - bet vai ar tādu pilsētā "blatot" - nez vai. Labāk pērc tad x5, jo detaļas tāpat ir ļoti dārgas. Vēl.autoservisā saka: "ja ir iespēja nopirkt normālu apvidnieku, tad tā arī labāk dari" - šis auto noteikti tāds nav! Varētu vēl viskaut ko sarakstīt, bet garos tekstus tāpat lielākajai cilvēku grupai nepatīk lasīt :) P.S. Šo auto ieteicu draugam nepirkt - viņš nopirka - es teicu, ka kļūda - viņš attiecīgi spurojās pretī - pagāja apmēram.pusgads, tagad saka, lai dusteru es nepērku - auto iepazina un aplauzās. Nepērciet, lūdzu, nevajag manas kļūdas uz sevis izbaudīt. Vecākās versijas ir vēl sliktākas, par pašu jaunāko nemācēšu teikt, bet katrā ziņā, ja jums nepieciešams āķis un jau ir adnlie sistēma, tad par tādu var aizmirst, jo tajā vietā, kur jābūt āķa stiprinājuma vietai tieši ir tā bāka.
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 34`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Krietni labāks par maniem iepriekšējiem auto SUZUKI SX4 un GOLF 5 un lētāka. Troksnis salonā arī nav lielāks nekā iepriekšējām manām automašīnām! Degvielas patēriņš 6l ir 70% izmantojot piekabi! Teicami iet pa neceļiem!
Varēja iekšējā salona apdare būt labāka! Bet iztikt var arī ar šo!
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 210`000 kilometri (8 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Lēts jauns, laba pārgājiba
Skaļš motors, maz vietas, degvielu ziemā tērē 8 litri, ziemā auksti jo švaki silda un vasarā karsti švaks kondicionieris.
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 20`000 kilometri (0 gadi) |
---|
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Benzīns- gāze- ideāls variants gan pilsētā, gan uz bāņa
Neko
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Auto jebkādiem Latvijas ceļiem un laika apstākļiem
Nav ko teikt
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 120`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 35`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Vienkārša mašīna nav iekšā nekā lieka. Mazs degvielas patēriņš. Jo mazāk elektronikas jo mazāk sarežģījumu būs vēlāk.
Varētu būt nedaudz bagātāks salona aprīkojums. Varētu būt nedaudz jestrāka.
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 120`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.2 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Labi var izbraukt sliktus ceļus, labi turas uz ceļa slidenā laikā, labi manevrējams
Skaļš - kā traktors, maz komforta
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Normāls augstums, degvielu maz tērē, ļoti laba caurgājamība, salons diezgan kluss,
Nav ko negatīvu teikt
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 70`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 205 € (ap 68 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 138`000 kilometri (10 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 255 € (ap 25 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Laba darba mašīna
Slikta skaņas izolācija, benzīna patēriņš pārsniedz ražotāja norādīto