Hyundai Santa FE 2015 2.2 CRDi
Hyundai Santa FE 2015 2.2 dīzelis apraksts
Apvidus auto Hyundai Santa FE 2015 2.2 CRDi tika ražots no 2015.gada janvāra līdz 2018.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.2 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 200 zirgspēku jaudu pie 3800 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 440 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
2009. gadā Hyundai-Kia prezentēja jauno R sērijas dīzeļdzinēju paaudzi. 2.2 litru versija bija aprīkota ar čuguna bloku, alumīnija 16 vārstu cilindru galvu ar hidrauliskajiem ...
Šim Hyundai Santa FE 2.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 7.8 litri.
Hyundai Santa FE 2015 2.2 CRDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai Santa FE 2015 2.2 CRDi sasniedz 8.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 203 km/h.
Šī Hyundai Santa FE 2015 2.2 CRDi modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.7 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Hyundai Santa FE 2015 - 2018 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 64 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1120 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1300 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.8 litri uz 100 km, kas ir par 54% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai Santa FE degvielas patēriņš.

Hyundai Santa FE 2015 2.2 CRDi tehniskie dati
Modelis: | Hyundai Santa FE 2.2 CRDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2015. janvāris ... 2018. decembris | ||
Dzinējs: | 2199 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 200 ZS pie 3800 apgr/min | Griezes moments: | 440 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 203 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 (kombinētais) 7.0 (pilsētā) 4.9 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | ||
Auto izmēri: | 4.69m (garums) 1.88m (platums) 1.68m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 516 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1680 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) |
Hyundai Santa FE 2015 2.2 CRDi dzinējs D4HB
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
2009. gadā Hyundai-Kia prezentēja jauno R sērijas dīzeļdzinēju paaudzi. 2.2 litru versija bija aprīkota ar čuguna bloku, alumīnija 16 vārstu cilindru galvu ar hidrauliskajiem kompensatoriem un Bosch CP4 Common Rail degvielas sistēmu ar 1800 bāru spiedienu un pjezo sprauslām. Sadales mehānisma piedziņu nodrošina divas atsevišķas ķēdes – augšējā un apakšējā. Par gaisa padevi rūpējas turbīna ar maināmu ģeometriju Garrett GTB1752VLK.Pie pienācīgas apkopes šis dzinējs tiek uzskatīts par uzticamu. Konstrukcija ir vienkārša un pārdomāta, bez izteiktiem vājajiem punktiem. Lielākā daļa problēmu rodas, ja tiek ignorēti apkalpošanas intervāli vai mēģināts ietaupīt uz eļļas un citu palīgmateriālu kvalitāti.
Dzinējs nodrošina labu jaudu ar pieticīgu degvielas patēriņu, taču ir jutīgs pret degvielas kvalitāti. Ja sabojājas augstspiediena degvielas sūknis, sistēmā var nonākt metāla skaidas – šī problēma biežāk novērojama pie nobraukuma ap 200 000 km.
Trokšņi, klaudzēšana vai citas skaņas sadales ķēdes rajonā parasti liecina par aizsērējušu hidrauliskā spriegotāja eļļas kanālu. Tas bieži ir sekas nekvalitatīvas eļļas lietošanai vai pārāk retām eļļas maiņām. Ķēde pati par sevi kalpo 150 000–200 000 km un pat pie izteikta izstiepuma reti pārlec.
Citas bieži sastopamas problēmas ietver kvēlsveču releja atteici un salīdzinoši zemu kloķvārpstas skriemeļa kalpošanas laiku. Tāpat jaudas zudumi, vibrācijas un raustīšanās var rasties degvielas tvertnē esošā priekšattīrīšanas filtra aizsērējuma dēļ.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2199 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 85.4 mm |
Virzuļa gājiens | 96 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Hyundai Santa FE 2015 2.2 CRDi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 7.8 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 150 - 200 ZS pie 3800 apgr/min |
Griezes moments | 412 - 441 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 16 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Kia Sorento Kia Carnival Hyundai Grandeur |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Hyundai Santa FE [2015 - 2018] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Hyundai Santa FE 2017 Sport 2.0 Turbo GDI Jan 2017 — Dec 2018 | 2.0 Benzīns | 240 ZS | 10.2 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2017 Sport 2.0 Turbo GDI 4x4 Jan 2017 — Dec 2018 | 2.0 Benzīns | 240 ZS | 10.6 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2015 2.0 CRDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 150 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2015 2.0 CRDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 150 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2015 2.0 CRDi 4x4 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2015 2.0 CRDi 4x4
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 150 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2015 2.2 CRDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.2 Dīzelis | 200 ZS | 5.7 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2015 2.2 CRDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.2 Dīzelis | 200 ZS | 5.7 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2015 2.2 CRDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.2 Dīzelis | 200 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2015 2.2 CRDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.2 Dīzelis | 200 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2015 2.2 CRDi 4x4 | 2.2 Dīzelis | 200 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2015 2.2 CRDi 4x4 | 2.2 Dīzelis | 200 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Hyundai Santa Fe 2015 2.2 CRDi 4WD Jan 2015 — Jan 2018 | 2.2 Dīzelis | 200 ZS | 7.0 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2017 2.4 MPI Jan 2017 — Dec 2018 | 2.4 Benzīns | 172 ZS | 9.5 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2017 2.4 MPI 4x4 Jan 2017 — Dec 2018 | 2.4 Benzīns | 172 ZS | 9.5 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2017 2.4 MPI 4x4 Jan 2017 — Dec 2018 | 2.4 Benzīns | 172 ZS | 9.9 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2015 2.4 GDI
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.4 Benzīns | 188 ZS | 9.4 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2015 2.4 GDI
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.4 Benzīns | 188 ZS | 9.4 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2015 2.4 GDI
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.4 Benzīns | 188 ZS | 9.4 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2015 2.4 GDI
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.4 Benzīns | 188 ZS | 9.4 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Hyundai Santa FE 2017 3.3 MPi 4x4
Jan 2017 — Dec 2018 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.5 sekundēs |
3.3 Benzīns | 270 ZS | 10.5 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
HYUNDAI Santa Fe 2015 3.3L V6 4x4
Jan 2015 — Jan 2018 Jaudīgākā benzīna versija (294 ZS) |
3.3 Benzīns | 294 ZS | 11.8 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |