LatviešuEnglishEspañol

Mazda MX-5 2005 Roadster Coupe 2.0 S-VT

Mazda MX-5 2005 2.0 benzīns apraksts

Kabriolets Mazda MX-5 2005 Roadster Coupe 2.0 S-VT tika ražots no 2006.gada oktobra līdz 2009.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 160 zirgspēku jaudu pie 6700 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 188 Nm (ņūtonmetri) pie 5000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 450 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var  ...  Šim Mazda MX-5 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.

Mazda MX-5 2005 Roadster Coupe 2.0 S-VT ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda MX-5 2005 Roadster Coupe 2.0 S-VT sasniedz 8.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 215 km/h.

Šī Mazda MX-5 2005 Roadster Coupe 2.0 S-VT degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.2 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Mazda MX-5 2005 - 2009 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 11.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 600 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 760 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.6 litri uz 100 km, kas ir par 5% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda MX-5 degvielas patēriņš.

Mazda MX-5 2.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Mazda MX-5 2005

Mazda MX-5 2005 Roadster Coupe 2.0 S-VT tehniskie dati

Modelis: Mazda MX-5 Roadster Coupe 2.0 S-VT
Virsbūves tips: Kabriolets
Ražošanas periods: 2006. oktobris ... 2009. janvāris 
Dzinējs: 2000 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 193 g/km
Jauda: 160 ZS pie 6700 apgr/min Griezes moments: 188 NM pie 5000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 215 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 8.2 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 8.2 (kombinētais) 11.2 (pilsētā) 6.5 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 8.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 50 litri
Auto izmēri: 4.00m (garums) 1.72m (platums) 1.26m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10 metri
Sēdvietas: 2 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 150 litri
Auto svars (pilna masa): 1355 kg

Mazda MX-5 2005 Roadster Coupe 2.0 S-VT dzinējs LF-DE

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz pastiprināti patērēt eļļu.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 1999 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 87.5 mm
Virzuļa gājiens 83.1 mm
Kompresijas pakāpe 10.8 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Degvielas padeves sistēma Iešprice
Mazda MX-5 2005 Roadster Coupe 2.0 S-VT eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4.3 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 140 - 160 ZS pie 6700 apgr/min
Griezes moments 175 - 195 NM pie 5000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2002
Ražošanas ilgums 13 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Mazda 6 Mazda 3 Mazda 5 Mazda CX-5

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Mazda MX-5 kabrioleta [2005 - 2009] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Mazda MX-5 2006 Roadster Coupe 1.8 Okt 2006 — Jan 2009

Ekonomiskākā versija

1.8 Benzīns 126 ZS 7.3 l/100km Manuālā (5)
Mazda MX-5 2006 Roadster Coupe 2.0 S-VT Okt 2006 — Jan 2009 2.0 Benzīns 160 ZS 7.7 l/100km Manuālā (5)
Mazda MX-5 2006 Roadster Coupe 2.0 S-VT Okt 2006 — Jan 2009

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.2 sekundēs

2.0 Benzīns 160 ZS 8.2 l/100km Manuālā (6)
Mazda MX-5 2005 2.0 i 16V Jan 2005 — Dec 2008

Jaudīgākā versija (167 ZS)
Vienīgā versija ar automātisko kārbu

2.0 Benzīns 167 ZS 8.8 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Mazda MX-5 2005
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]