LatviešuEnglishEspañol

MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY

Mercedes SLK 2011 3.5 benzīns apraksts

Kabriolets MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.5 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 306 zirgspēku jaudu pie 6500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 370 Nm (ņūtonmetri) pie 3500 apgriezieniem minūtē.

Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 450 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Mercedes SLK 3.5 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 8 litri.

MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 7 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY sasniedz 5.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 249 km/h.

Šī MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 840 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1080 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mercedes degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 9.6 litri uz 100 km, kas ir par 35% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mercedes SLK degvielas patēriņš.

Mercedes SLK 2011

MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY tehniskie dati

Modelis: MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY
Virsbūves tips: Kabriolets
Ražošanas periods: 2011. janvāris ... 2015. decembris 
Dzinējs: 3498 cm3 Benzīns, 6 cilindri CO2 izmeši: 167 g/km
Jauda: 306 ZS pie 6500 apgr/min Griezes moments: 370 NM pie 3500 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (7 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 249 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 5.6 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 7.1 (kombinētais) 9.9 (pilsētā) 5.5 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 9.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.14m (garums) 1.81m (platums) 1.30m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.5 metri
Sēdvietas: 2 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 224 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 335 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1855 kg

MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY dzinējs M276 DES35

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 3498 cm3
Cilindru skaits 6
Cilindra diametrs 92.9 mm
Virzuļa gājiens 86 mm
Kompresijas pakāpe 12.2 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 8 litri
Dzesēšanas šķidruma tilpums 10.4 litri
Jauda 306 ZS pie 6500 apgr/min
Griezes moments 370 NM pie 3500 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2010
Ražošanas ilgums 14 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2013. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Mercedes C klase Mercedes E klase Mercedes ML Mercedes CLS un 3 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Mercedes SLK kabrioleta [2011 - 2015] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Mercedes SLK 1.8 200 2011 BlueEFFICIENCY

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.8 Benzīns 184 ZS 6.4 l/100km Manuālā (6)
Mercedes SLK 1.8 200 2011 BlueEFFICIENCY Automatic

Ekonomiskākā benzīna versija

1.8 Benzīns 184 ZS 6.1 l/100km Automāts (7)
MERCEDES BENZ SLK (R172) 250 BlueEFFICIENCY 1.8 Benzīns 204 ZS 6.2 l/100km Automāts (7)
MERCEDES BENZ SLK (R172) 250 CDI BlueEFICIENCY

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

2.1 Dīzelis 204 ZS 5.0 l/100km Manuālā (6)
MERCEDES BENZ SLK (R172) 250 CDI BlueEFICIENCY Automatic 2.1 Dīzelis 204 ZS 5.0 l/100km Automāts (7)
MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY 3.5 Benzīns 306 ZS 7.1 l/100km Automāts (7)
Mercedes SLK 2012 5.5 AMG SLK 55 Jan 2012 — Dec 2015

Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.6 sekundēs

5.5 Benzīns 422 ZS 8.4 l/100km Automāts (7)
Atsauksmes par Mercedes SLK 2011
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]