Volkswagen Caddy 2010 1.6 TDI
Volkswagen Caddy 2010 1.6 dīzelis apraksts
Minivens Volkswagen Caddy 2010 1.6 TDI tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2015.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 102 zirgspēku jaudu pie 4400 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 250 Nm (ņūtonmetri) pie 1500 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
1.6 TDI turbodīzeļa dzinējs tiek uzskatīts par uzticamu, ņemot vērā tā plašo pielietojumu komerctransportā. Pat intensīvas ekspluatācijas apstākļos tas spēj sasniegt pat 500 000 km, ...
Šim Volkswagen Caddy 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.
Volkswagen Caddy 2010 1.6 TDI ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Volkswagen Caddy 2010 1.6 TDI sasniedz 13 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 168 km/h.
Šī Volkswagen Caddy 2010 1.6 TDI degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.7 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Volkswagen Caddy 2010 - 2015 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 6.5 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1040 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1140 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Volkswagen (VW) degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7 litri uz 100 km, kas ir par 23% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Volkswagen Caddy degvielas patēriņš.
Volkswagen Caddy drošība
Drošības testos Volkswagen Caddy ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Volkswagen Caddy saņēmusi ļoti labu vērtējumu 84 no 100, bērnu drošība: labu vērtējumu - 78 no 100, par gājēju aizsardzību Volkswagen Caddy saņēmis 58 no 100.
Volkswagen Caddy drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 68 procenti no 100.

Volkswagen Caddy 2010 1.6 TDI tehniskie dati
Modelis: | Volkswagen Caddy 1.6 TDI | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Minivens | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2015. janvāris | ||
Dzinējs: | 1598 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 149 g/km |
Jauda: | 102 ZS pie 4400 apgr/min | Griezes moments: | 250 NM pie 1500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 168 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 (kombinētais) 6.5 (pilsētā) 5.2 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.41m (garums) 1.79m (platums) 1.86m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | ||
Klīrenss: | 159 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 560 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 3200 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2177 kg |
Volkswagen Caddy 2010 1.6 TDI dzinējs CAYD
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
1.6 TDI turbodīzeļa dzinējs tiek uzskatīts par uzticamu, ņemot vērā tā plašo pielietojumu komerctransportā. Pat intensīvas ekspluatācijas apstākļos tas spēj sasniegt pat 500 000 km, ja vien tiek nodrošināta regulāra un kvalitatīva apkope. Obligāti jāizmanto augstas kvalitātes motoreļļa ar atbilstošiem ražotāja apstiprinājumiem, kā arī ieteicams sekot līdzi dzinēja vadības bloka programmatūras atjauninājumiem un laikus tos instalēt.Zobsiksna kalpo ilgi, tomēr tai jāpievērš uzmanība – ja tā pārtrūkst, ir ļoti augsts risks sabojāt vārstus.
Starp biežākajām problēmām jāmin EGR vārsta un cieto daļiņu filtra aizsērēšana. Automašīnām, kuras pārsvarā tiek ekspluatētas pilsētā, šīs komponentes aizsērē ievērojami ātrāk, izraisot jaudas zudumu. Svarīgu lomu cieto daļiņu filtra reģenerācijas procesā spēlē arī izplūdes gāzu temperatūras un spiediena sensori, kas bieži mēdz darboties kļūdaini.
Šie dzinēji ir aprīkoti ar divmasu spararatu, kura resurss diemžēl ir ierobežots – tas parasti kalpo ap 200 000–250 000 km, un pēc tam nepieciešama nomaiņa.
Tāpat problēmas var radīt Continental ražotā Common Rail degvielas sistēma ar spiediena inžektoriem, kas ir īpaši jutīga pret nekvalitatīvu dīzeļdegvielu un reti mainītiem degvielas filtriem. Ja uz apkopes rēķina tiek taupīts, iespējams, nāksies saskarties ar ļoti dārgu degvielas sistēmas remontu.
Jau pie salīdzinoši neliela nobraukuma iespējamas eļļas noplūdes no vārstu vāka zonas. Bieži vien ar blīves nomaiņu nepietiek, un nākas mainīt visu vārstu vāku.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1598 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 79.5 mm |
Virzuļa gājiens | 80.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Volkswagen Caddy 2010 1.6 TDI eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.3 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 102 ZS pie 4400 apgr/min |
Griezes moments | 250 NM pie 1500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 6 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Volkswagen Caddy minivena [2010 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Volkswagen Caddy 2010 1.2 TSI
Jan 2010 — Jan 2015 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.2 Benzīns | 86 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Caddy 2010 1.2 TSI
Jan 2010 — Jan 2015 Jaudīgākā benzīna versija (105 ZS) |
1.2 Benzīns | 105 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Caddy 2010 1.6 TDI Jan 2010 — Jan 2015 | 1.6 Dīzelis | 75 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Caddy 2010 1.6 TDI
Jan 2010 — Jan 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 102 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Caddy 2010 1.6 TDI Jan 2010 — Jan 2015 | 1.6 Dīzelis | 102 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Caddy 2010 1.6 | 1.6 Gāze | 102 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Caddy 2010 2.0 TDI 4x4 Jan 2010 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 110 ZS | 6.5 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Volkswagen Caddy 2010 2.0 TDI Jan 2010 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Caddy 2010 2.0 TDI Jan 2010 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Caddy 2010 2.0 TDI 4x4 | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 6.6 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Volkswagen Caddy 2012 2.0 Edition 30
Jan 2012 — Jan 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.2 sekundēs |
2.0 Dīzelis | 170 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Caddy 2010 2.0 EcoFuel Jan 2010 — Jan 2015 | 2.0 Gāze | 109 ZS | 8.7 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |