LatviešuEnglishEspañol

BMW 118i (F20)

BMW 1 sērija 2015 1.5 benzīns apraksts

Hečbeks BMW 118i tika ražots no 2015.gada janvāra līdz 2017.gada decembrim. Tas aprīkots ar trīs cilindru 1.5 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 4500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 220 Nm (ņūtonmetri) pie 1250 apgriezieniem minūtē.

Šim 3 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Continental turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
BMW B38 ir trīscilindru benzīna dzinējs, kas radīts 2013. gadā ar uzsvaru uz degvielas ekonomiju un zemu izmešu līmeni. Neskatoties uz pozitīvām  ... 

BMW 118i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 118i sasniedz 8.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 210 km/h.

Šī BMW 118i modeļa degvielas patēriņš pēc lietotāju atsauksmēm ikdienas braukšanas režīmā ir 7.1 litri uz 100km.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī BMW 1 sērijas versija ar automātisko pārnesumu kārbu (BMW 118i AT), kura lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.5 litriem uz 100 km jeb 7 % lielāks - 7.6 litri uz 100 km.
BMW 1 sērija 2015

BMW 118i tehniskie dati

Modelis: BMW 118i
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2015. janvāris ... 2017. decembris 
Dzinējs: 1499 cm3 Benzīns, 3 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 136 ZS pie 4500 apgr/min Griezes moments: 220 NM pie 1250 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 210 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 8.5 sekundes
Degvielas patēriņš: 7.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 52 litri
Auto izmēri: 4.33m (garums) 1.77m (platums) 1.44m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri
Bagāžnieka tilpums: 360 litri
Auto svars (pilna masa): 1870 kg

BMW 118i dzinējs B38

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

BMW B38 ir trīscilindru benzīna dzinējs, kas radīts 2013. gadā ar uzsvaru uz degvielas ekonomiju un zemu izmešu līmeni. Neskatoties uz pozitīvām atsauksmēm, šim motoram ir vairāki raksturīgi trūkumi.

Biežākās problēmas ietver ātru sadales ķēdes nodilumu, degvielas iesmidzināšanas sistēmas kļūmes un elektroinstalācijas bojājumus. Dažkārt novērots dzinēja pārkaršana, kas var radīt nopietnus bojājumus. Vēlākajās versijās daļa no šīm problēmām jau ir novērsta.

Turbinai ir alumīnija korpuss ar ūdens dzesēšanu, kas vienlaikus veido arī izplūdes kolektoru. Intensīvas temperatūras dēļ tas mēdz plaisāt, izraisot dzesēšanas šķidruma noplūdi.

Kā jau vairumam dzinēju ar tiešo iesmidzināšanu, arī šim motoram uzkrājas oglekļa nogulsnes uz ieplūdes vārstiem. Tas rada nestabilus apgriezienus un nevienmērīgu darbību.

Vājās vietas ir arī katalizators un adsorbera vārsts. Pie lielāka nobraukuma nereti novēro arī VANOS un Valvetronic sistēmu darbības traucējumus.

Lai gan tas ir tikai trīs cilindru dzinējs, to iespējams veiksmīgi čipēt. Pēc pārprogrammēšanas jauda palielinās no standarta 136 ZS līdz vairāk nekā 170 ZS, bet griezes moments no 220 līdz 280+ Nm, ievērojami uzlabojot dinamiku.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1499 cm3
Cilindru skaits 3
Cilindra diametrs 82 mm
Virzuļa gājiens 94.6 mm
Kompresijas pakāpe 11 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
BMW 118i eļļas tips nav datu
Eļļas tilpums nav datu
Dzesēšanas šķidruma tilpums 7.7 litri
Jauda 102 - 140 ZS pie 4500 apgr/min
Griezes moments 180 - 220 NM pie 1250 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2013
Ražošanas ilgums 12 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2016. gada.

Dzinējs uzstādīts arī BMW 3 sērija BMW X1 BMW 2 sērija BMW 4 sērija un 2 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas BMW 1 sērijas hečbeka [2015 - 2017] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
BMW 116i

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.5 Benzīns 109 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 118i

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.5 Benzīns 136 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 118i 1.5 Benzīns 136 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 116d

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

1.5 Dīzelis 116 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 116d

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

1.5 Dīzelis 116 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 116d 1.5 Dīzelis 116 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 118i Jan 2015 — Jan 2017 1.6 Benzīns 136 ZS 5.6 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 120i Jan 2015 — Dec 2016 1.6 Benzīns 177 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 120i Jan 2015 — Jan 2017 1.6 Benzīns 177 ZS 5.6 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 120i Jan 2016 — Dec 2017 2.0 Benzīns 184 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 120i Jan 2016 — Dec 2017 2.0 Benzīns 184 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 125i Jan 2015 — Dec 2016

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 218 ZS 5.4 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 125i Jan 2015 — Dec 2016 2.0 Benzīns 218 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 125i Jan 2016 — Dec 2017 2.0 Benzīns 224 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 118d 2.0 Dīzelis 150 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 118d 2.0 Dīzelis 150 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 118d 4x4 2.0 Dīzelis 150 ZS - Manuālā (6) Pilnpiedziņa
BMW 120d 2.0 Dīzelis 190 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 120d 2.0 Dīzelis 190 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 120d 4x4 2.0 Dīzelis 190 ZS - Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 125d

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (224 ZS)

2.0 Dīzelis 224 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW M135i 3.0 Benzīns 326 ZS 8.0 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW M135i Jan 2015 — Dec 2016 3.0 Benzīns 326 ZS 7.5 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW M 135i xDrive 4x4 Jan 2015 — Jan 2017 3.0 Benzīns 326 ZS 7.8 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW M140i Jan 2016 — Dec 2017 3.0 Benzīns 340 ZS 7.8 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW M140i Jan 2016 — Dec 2017 3.0 Benzīns 340 ZS 7.1 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW M140i 4x4 Jan 2016 — Dec 2017

Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.4 sekundēs

3.0 Benzīns 340 ZS 7.4 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
Atsauksmes par BMW 1 sērija 2015
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]