BMW 420i
BMW 4 sērija 2020 2.0 benzīns apraksts
Kupeja BMW 420i tiek ražots kopš 2020.gada janvāra. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 184 zirgspēku jaudu pie 5000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 300 Nm (ņūtonmetri) pie 1350 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un MHI TD04LR6W turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 200 līdz 340 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Salīdzinājumā ar saviem priekštečiem, B48 sērijas dzinēji ir izturīgāki un mazāk pakļauti nopietniem bojājumiem. Tie lieliski piemēroti čip-tūningam, kas spēj ...
Šim BMW 4 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30, 0W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.3 litri.
BMW 420i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 420i sasniedz 7.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 240 km/h.
Šī BMW 420i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.8 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 59 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1000 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1180 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.5 litri uz 100 km, kas ir par 29% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 4 sērijas degvielas patēriņš.

BMW 420i tehniskie dati
Modelis: | BMW 420i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kupeja | ||
Ražošanas periods: | 2020. janvāris | ||
Dzinējs: | 1998 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 184 ZS pie 5000 apgr/min | Griezes moments: | 300 NM pie 1350 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 240 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 (kombinētais) 7.2 (pilsētā) 5.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 59 litri | ||
Auto izmēri: | 4.77m (garums) 1.85m (platums) 1.38m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 440 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 2015 kg |
BMW 420i dzinējs B48B20M1
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Salīdzinājumā ar saviem priekštečiem, B48 sērijas dzinēji ir izturīgāki un mazāk pakļauti nopietniem bojājumiem. Tie lieliski piemēroti čip-tūningam, kas spēj uzlabot automobiļa dinamiku un jaudu, nezaudējot uzticamību.Palielināts eļļas patēriņš šiem dzinējiem ir kļuvis sastopams ievērojami retāk nekā agrāk, taču, tuvojoties 100 000 km nobraukumam, bieži sacietē vārstu blīvslēgi, kas izraisa eļļas patēriņa parādīšanos.
Tukšgaitas apgriezienu svārstības vai kļūdas par liesu maisījumu parasti liecina par degvielas tvertnes ventilācijas vārsta bojājumu. Šī detaļa nav dārga un ir salīdzinoši viegli nomaināma.
Dzinēja dzesēšanas sistēmai raksturīgas vairākas problēmas – iespējamas noplūdes dēļ blīvju bojājumiem vai plaisām, kā arī termostata, ūdens sūkņa defekti un netīrumi sistēmā. Tipiski simptomi ir dzinēja pārkaršana, balti izplūdes dūmi, zema dzesēšanas šķidruma kvalitāte, noplūdes, brīdinājumi instrumentu panelī un paaugstināta temperatūra.
Šie dzinēji ir prasīgi pret degvielas kvalitāti un eļļas maiņas biežumu – taupīšana uz apkopi var beigties ar ļoti dārgiem remontiem vai pat dzinēja nomaiņu.
Pie lielākiem nobraukumiem vājās vietas var būt ķēdes spriegotāji, VANOS un Valvetronic sistēmas, augstspiediena degvielas sūknis, droseļvārsta piedziņa un turbokompresors.
Kopumā šis ir uzticams un praktisks dzinējs bez būtiskiem konstrukcijas trūkumiem.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 200 000 līdz 340 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1998 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 82 mm |
Virzuļa gājiens | 94.6 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW 420i eļļas tips | 0W-30, 5W-30, 0W-20 |
Eļļas tilpums | 5.3 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 184 - 197 ZS pie 5000 apgr/min |
Griezes moments | 300 - 320 NM pie 1350 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2014 |
Ražošanas ilgums | 11 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 3 sērija BMW X3 BMW Z4 BMW X4 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 4 sērijas kupejas [2020 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Piedziņa |
---|---|---|---|---|
BMW 420i
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 184 ZS | 5.8 l/100km | Aizmugures |
BMW 420d
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 190 ZS | 4.2 l/100km | Aizmugures |
BMW 420d xDrive 4x4 | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | 4.6 l/100km | Pilnpiedziņa |
BMW M440i AT xDrive 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.5 sekundēs |
3.0 Benzīns | 374 ZS | 7.1 l/100km | Pilnpiedziņa |