Peugeot 308 2008 vs BMW 3 sērija 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 175 ZS | 122 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9 sekundes | 11 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 53 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 80 NM lielāks nekā BMW 3 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.8 | 6.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 var nākties iegādāties par 255 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 1030 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1230 km ārpus pilsētas | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 308) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Peugeot 207 | Izmantots arī BMW 1 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.53 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.44 m | |
Peugeot 308 ir par 3 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 508 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1736 litri | nav datu | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 48 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Iespējams, BMW 3 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 2`130 | 1`960 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
BMW 3 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 3 sērija, attiecīgi BMW 3 sērija kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|