Volvo V50 2007 vs BMW 3 sērija 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 122 ZS | |
Griezes moments: | 165 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 11 sekundes | |
Volvo V50 dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 | 6.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km | 7.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo V50 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo V50 var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo V50 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 740 km kombinētajā ciklā | 1030 km kombinētajā ciklā | |
630 km ar reālo patēriņu | 870 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo V50) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 460'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo V50 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volvo S40, Volvo C30 | Izmantots arī BMW 1 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volvo V50 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.53 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.44 m | |
Volvo V50 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Volvo V50 ir par 1 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Volvo V50 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 417 litri | 460 litri | |
BMW 3 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Volvo V50 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 43 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11 metri | |
Volvo V50 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`960 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
BMW 3 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo V50 nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 3 sērija, attiecīgi BMW 3 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 5400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.0/10 | 7.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo V50 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|