Renault Megane 2013 vs Hyundai i30 2015
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 130 ZS | 100 ZS | |
| Griezes moments: | 205 NM | 137 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes | 13.2 sekundes | |
|
Renault Megane ir dinamiskāks braukšanā. Renault Megane dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 68 NM lielāks nekā Hyundai i30. Pateicoties lielākai jaudai Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.4 | 6.1 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 7.6 l/100km | 6.9 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Megane var ietaupīt 105 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 53 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1110 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
| 1300 km ārpus pilsētas | 1080 km ārpus pilsētas | ||
| 780 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
| Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
| Klīrenss: | 120 mm | 135 mm | |
| Dēļ augstāka klīrensa Hyundai i30 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Hyundai i30 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 19 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Dacia Duster, Dacia Dokker | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Hyundai i20, Kia RIO | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Hyundai i30 2015 1.4 dzinējs: Šis dzinējs kopumā ir uzticams.
Agrīnās versijas bija aprīkotas ar masīvu izplūdes kolektoru, taču ap 2010. gadu to aizstāja ar kompaktu katalizatora kolektoru. Ja katalizators sabrūk, tā daļiņas var nonākt cilindros, izraisot ... Vairāk par Hyundai i30 2015 1.4 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.30 m | 4.30 m | |
| Platums: | 1.81 m | 1.78 m | |
| Augstums: | 1.47 m | 1.47 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Renault Megane un Hyundai i30 garums ir praktiski vienāds. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 372 litri | 378 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1162 litri | 1316 litri | |
| Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 6 litriem mazāks nekā Hyundai i30. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 154 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.6 metri | |
| Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Hyundai i30, tas nozīmē, ka ar Renault Megane var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`787 | 1`820 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
| Renault Megane ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Megane, attiecīgi Renault Megane kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 5000 | 6200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
Hyundai i30 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
