LatviešuEnglishEspañol

Mazda 6 2015 2.5

Mazda 6 2015 2.5 benzīns apraksts

Sedans Mazda 6 2015 2.5 tika ražots no 2015.gada janvāra līdz 2018.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.5 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 192 zirgspēku jaudu pie 5700 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Mazda 6 2015 - 2018 versija un griezes momentu 256 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 280 000 līdz 480 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim dzinējam jālieto tikai kvalitatīvu degvielu, pretējā gadījumā jārēķinās ar  ...  Šim Mazda 6 2.5 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.

Mazda 6 2015 2.5 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 6 2015 2.5 sasniedz 7.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 223 km/h.

Šī Mazda 6 2015 2.5 modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.5 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 62 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 940 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1180 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8 litri uz 100 km, kas ir par 23% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda 6 degvielas patēriņš.

Mazda 6 2015

Mazda 6 2015 2.5 tehniskie dati

Modelis: Mazda 6 2.5
Virsbūves tips: Sedans
Ražošanas periods: 2015. janvāris ... 2018. janvāris 
Dzinējs: 2488 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 148 g/km
Jauda: 192 ZS pie 5700 apgr/min Griezes moments: 256 NM pie 4000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 223 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 7.8 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 6.5 (kombinētais) 8.7 (pilsētā) 5.2 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 62 litri
Auto izmēri: 4.87m (garums) 1.84m (platums) 1.45m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.2 metri
Klīrenss: 165 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 438 litri

Mazda 6 2015 2.5 dzinējs PY-VPS

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Šim dzinējam jālieto tikai kvalitatīvu degvielu, pretējā gadījumā jārēķinās ar degvielas sistēmas un aizdedzes sistēmas bojājumiem. Tāpat dzinējam mēdz būt raksturīgs palielināts eļļas patēriņš, jāseko līdzi eļļas līmenim!
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 280 000 līdz 480 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 2488 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 89 mm
Virzuļa gājiens 100 mm
Kompresijas pakāpe 13 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Mazda 6 2015 2.5 eļļas tips 0W-20
Eļļas tilpums 4.2 litri
Jauda 185 - 195 ZS pie 5700 apgr/min
Griezes moments 245 - 255 NM pie 4000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2013
Ražošanas ilgums 11 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2016. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Mazda 3 Mazda CX-5

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Mazda 6 sedana [2015 - 2018] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Mazda 6 2015 2.0

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 150 ZS 6.0 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2015 2.0 Automatic 2.0 Benzīns 150 ZS 6.1 l/100km Automāts (6)
MAZDA 6 2015 / Atenza Sedan 2.0L SKYACTIV-G

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 165 ZS 6.0 l/100km Manuālā (6)
MAZDA 6 2015 / Atenza Sedan 2.0L SKYACTIV-G Automatic

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 165 ZS 6.0 l/100km Automāts (6)
MAZDA 6 2015 / Atenza Sedan 2.2L SKYACTIV-D 150 Hp

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.2 Dīzelis 150 ZS 3.9 l/100km Manuālā (6)
MAZDA 6 2015 / Atenza Sedan 2.2L SKYACTIV-D 150 Hp Automatic 2.2 Dīzelis 150 ZS 4.8 l/100km Automāts (6)
MAZDA 6 2015 / Atenza Sedan 2.2L SKYACTIV-D 175 Hp

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (175 ZS)

2.2 Dīzelis 175 ZS 4.5 l/100km Manuālā (6)
MAZDA 6 2015 / Atenza Sedan 2.2L SKYACTIV-D 175 Hp Automatic

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (175 ZS)

2.2 Dīzelis 175 ZS 4.8 l/100km Automāts (6)
Mazda 6 2015 2.5

Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.8 sekundēs

2.5 Benzīns 192 ZS 6.5 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Mazda 6 2015
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]