LatviešuEnglishEspañol

Mazda 6 2005 2.3 DISI Turbo MPS

Mazda 6 2005 2.3 benzīns apraksts

Sedans Mazda 6 2005 2.3 DISI Turbo MPS tika ražots no 2006.gada janvāra līdz 2007.gada novembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.3 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 260 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Mazda 6 2005 - 2007 versija un griezes momentu 380 Nm (ņūtonmetri) pie 3000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un WarnerHitachi K04 turbīna. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 200 000 līdz 340 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Lai arī dzinējam ir ķēde, tās resurss ir diezgan neliels. Tāpat dzinējs prasa  ...  Šim Mazda 6 2.3 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.7 litri.

Mazda 6 2005 2.3 DISI Turbo MPS ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 6 2005 2.3 DISI Turbo MPS sasniedz 6.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 240 km/h.

Mazda 6 2005 2.3 DISI Turbo MPS degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 10.2 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 14 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 580 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 740 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 11.5 litri uz 100 km, kas ir par 13% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda 6 degvielas patēriņš.

Mazda 6 drošība

Drošības testos Mazda 6 ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Mazda 6 novērtēta ar četrām zvaigznēm, bērnu drošība - ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Mazda 6 saņēmis vienu zvaigzni.

Mazda 6 2005

Mazda 6 2005 2.3 DISI Turbo MPS tehniskie dati

Modelis: Mazda 6 2.3 DISI Turbo MPS
Virsbūves tips: Sedans
Ražošanas periods: 2006. janvāris ... 2007. novembris 
Dzinējs: 2300 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 245 g/km
Jauda: 260 ZS pie 5500 apgr/min Griezes moments: 380 NM pie 3000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)
Maksimālais ātrums: 240 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 6.6 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 10.2 (kombinētais) 14.0 (pilsētā) 8.0 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 11.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.76m (garums) 1.78m (platums) 1.44m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.9 metri
Klīrenss: 135 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 455 litri
Auto svars (pilna masa): 2085 kg

Mazda 6 2005 2.3 DISI Turbo MPS dzinējs L3-VDT

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Lai arī dzinējam ir ķēde, tās resurss ir diezgan neliels. Tāpat dzinējs prasa kvalitatīvas degvielas lietošanu, pie lielākiem nobraukumiem mēdz pastiprināti patērēt eļļu.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 200 000 līdz 340 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 2261 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 87.5 mm
Virzuļa gājiens 94 mm
Kompresijas pakāpe 9.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Mazda 6 2005 2.3 DISI Turbo MPS eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.7 litri
Dzesēšanas šķidruma tilpums 8 litri
Jauda 235 - 275 ZS pie 5500 apgr/min
Griezes moments 350 - 380 NM pie 3000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2005
Ražošanas ilgums 8 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Mazda 3 Mazda CX-7

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Mazda 6 sedana [2005 - 2007] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
Mazda 6 2005 1.8

Ekonomiskākā benzīna versija

1.8 Benzīns 120 ZS 7.7 l/100km Manuālā (5) Priekšpiedziņa
Mazda 6 2005 2.0 S-VT 2.0 Benzīns 147 ZS 7.8 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Mazda 6 2005 2.0 S-VT Automatic 2.0 Benzīns 147 ZS 8.6 l/100km Automāts (5) Priekšpiedziņa
Mazda 6 2005 2.0 CiTD 121 Hp

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

2.0 Dīzelis 121 ZS 6.0 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Mazda 6 2005 2.0 CiTD 143 Hp

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (143 ZS)

2.0 Dīzelis 143 ZS 6.0 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Mazda 6 2005 2.3 S-VT 2.3 Benzīns 166 ZS 8.7 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Mazda 6 2005 2.3 S-VT Automatic 2.3 Benzīns 166 ZS 8.8 l/100km Automāts (5) Priekšpiedziņa
Mazda 6 2006 2.3 DISI Turbo MPS 4x4 Jan 2006 — Nov 2007

Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.6 sekundēs

2.3 Benzīns 260 ZS 10.2 l/100km Manuālā (6) Pilnpiedziņa
Atsauksmes par Mazda 6 2005
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]