Peugeot 407 2008 Kupeja
Ērts salons, stabils, ekonomisks
visas Peugeot 407 atsauksmes
Šim Peugeot pieejami divi benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.2 līdz 2.9 litriem un jaudu no 163 līdz 211 zirgspēkiem un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 2.7 litriem un jaudu no 136 līdz 204 zirgspēkiem. Latvijā Peugeot 407 visbiežāk sastopams ar 2.2 litru benzīna dzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 2.7 litru dīzeļdzinējs.
Auto pieejams gan ar automātisko (3 versijas), gan manuālo (1 versija) pārnesumu kārbu.
Peugeot 407 2008 kupejas vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 8.7 līdz 10.2 litriem uz 100km, bet dīzelim - aptuveni 8.5 litri uz 100km. Ekonomiskākā Peugeot 407 benzīna versija ir Peugeot 407 Coupe 2.2, kas vidēji patērē 8.7 litrus benzīna uz 100 km.
Peugeot 407 2008 kupejas CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 219 līdz 242 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 156 līdz 226 gramiem uz kilometru. No Peugeot 407 ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Peugeot 407 Coupe 2.2, kas vidēji saražo 219 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no Peugeot 407 dīzeļiem vismazāk CO2 izplata Peugeot 407 Coupe 2.0 HDiF - 156 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 8.5 sekundēs ieskrienas Peugeot 407 Coupe 2.7 HDiF versija, savukārt visgausākais ir Peugeot 407 Coupe 2.0 HDiF, kurš šo ātrumu sasniedz 10.1 sekundēs.
Peugeot 407 garums ir 482 cm, tas ir liels auto. Salīdzinājumam - Peugeot 407 ir par 4 cm garāks nekā Ford Mondeo hečbeks, savukārt 3 cm īsāks nekā BMW 5 sērija sedans. Peugeot 407 svars (pilna masa) ir no 1940 līdz 2130 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 6 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati.
Šis Peugeot ir ļoti lēts savā klasē, Latvijā to var iegādāties vidēji par 3500 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Peugeot 407 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3100 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.25 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 51%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 24% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Peugeot 407 lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Peugeot 407 cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Peugeot 407 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 407 2008 Coupe 2.0 HDiF | 2.0 Dīzelis | 136 ZS | - | Automāts (6) |
Peugeot 407 2008 Coupe 2.2 | 2.2 Benzīns | 163 ZS | 8.7 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 407 2008 Coupe 2.7 HDiF | 2.7 Dīzelis | 204 ZS | 8.5 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 407 2008 2.9 Coupe 3.0 | 2.9 Benzīns | 211 ZS | 10.2 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 407 cenas
Peugeot 407 2008 - 2009 kupejas cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 3200 € līdz 3800 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Peugeot 407 cena ir ļoti zema - Peugeot 407 ir aptuveni par 65 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma kupejas (skat kupeju 2008 - 2009 cenu salīdzinājumu). Iespējams zemā cena skaidrojama ar Peugeot 407 zemo kvalitāti (skat. zemāk), tāpēc iesakām rūpīgi novērtēt iegādājamo auto un neizvēlēties to tikai pēc lētākās cenas.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Peugeot 407 2008 cena | 3200 € | 3500 € | 3800 € |
Peugeot 407 kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Peugeot 407? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Peugeot 407 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3100 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.25 €.
Lai aprēķinātu Peugeot 407 kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas, izvēlies ražošanas gadu
Peugeot 407 2008 Peugeot 407 2009
Peugeot 407 nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Peugeot 407 nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2008 2009
Peugeot 407 auto nodoklis
Izvēlieties Peugeot 407 pirmās reģistrācijas gadu, lai aprēķinātu ikgadējo auto nodokli
2008 2009
Peugeot 407 uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm Peugeot 407 kvalitāte ir zem vidējās. 2014. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 17.8 procentiem šīs paaudzes Peugeot 407 (vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto ir 14.8%).
Peugeot 407 uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie auto
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie kupejas
Peugeot 407 2008 kupejas papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Peugeot 407 paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
100% Riepu spiediena kontrole
100% Lietus sensors
100% Kondicionieris
67% Parkošanās sensori aizmugurē
67% Parkošanās sensori priekšā
67% Kruīza kontrole
67% Ādas apdare
67% Regulējama stūre
67% Elektriski regulējami sēdekļi
67% Apsildāmi sēdekļi
67% Bi-ksenona gaismas
67% Aptumšojošie spoguļi
67% Ksenona gaismas
33% Metālikas krāsa
33%
Peugeot 407 2008 kupejas fotogrāfijas
Atsauksmes par Peugeot 407
Kopā 7 atsauksmes par Peugeot 407
Zemāk atradīsi atsauksmes par citu gadu ražojuma Peugeot 407 automobiļiem.
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums: | 65`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 100 € (ap 50 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts salons, stabils, ekonomisks
Zems, garā priekša var būt traucēklis braucot pa meža ceļiem ar bedrēm.
Dinamika varēja būt labāka
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums: | 120`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 195 € (ap 65 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Stabils auto uz trases
Neko sliktu
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 35`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 950 € (ap 475 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Liels, plašs, ērts, komfortabls auto.
Nesaprotama elektrības uzvedība pie momenta.
Iegādes gads: | 2009 (auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums: | 287`000 kilometri (9 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 335 € (ap 37 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Stilīgs auto.
Komfortabla braukšana, laba jauda, ekonomisks degvielas patēriņš, automātiski lukturi.
Teicams kondicionieris, kluss dzinējs.
Pilsētā braucot ekonomiski ar ātrumu 50km/h var iekļauties 4 litros ekonomiskas, braucot ātrāk jau var būt 7-8 litri.
Kalpo jau gandrīz 9 gadus. Iepriekšējais īpašnieks bija nobraucis 160 000km
Grūti mainīt lukturos spuldzes
Padārgas rezerves daļas riteņi (Bremzes, šarnīri, tilta sija)
Mitruma ietekmē borta dators var bojāties.
Iegādes gads: | 2022 (auto vecums 17 gadi) | Lietošanas ilgums: | 22`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1200 € (ap 1200 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Labi izskatās.
2 litrigi dizeļi ļoti slikti dzineji problemas ar sprauslam un citam lietam, pats personigi nobraucis tadus 3 auto, un cik pazinam bija pegueot ari ar laiku problemas ar dzinejiem tieši ar 2 litrigiem, servisos nelaprat ari ņem šos auto. noteikti vairak neizverteju šos auto
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums: | 12`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 11.8 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 430 € (ap 430 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.8 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 192 € (ap 192 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti ērti krēsli gan priekšā gan aizmugurē.
Ļoti plašs salons un liela ietilpība, neaiztiekot priekšējo rindu, var pārvest ledusskapi. Pozitīvi ir tas, ka auto nolokās ne tikai aizmugurējā krēslu rinda, bet arī blakussēdētāja ar speciāla āķīša pavilkšanas palīdzību.
Mīksta komfortabla gaita, bedres nejūt, bet diemžēl līkumos liekās ka esi baigā gotiņa.
Auto bija uz gāzes, patērēja mazāk par 5 euro uz 100km.
Iegādājos jau ar defektiem, tāpēc sanāca nedaudz ieguldīt.
Līkumos auto ir baigā gotiņa, bet uz ceļa tomēr labi turas.
Milzīgi gabarīti, pie kuriem ir grūti pierast, galvenā problēma, salonā panelis ir ļoti liels, līdz ar ko tālu sēžat no vējstikla. Tā kā bampers ir izvirzīts uz priekšu, uz slikta ceļa var izdoties paknābt asfaltu.
Braucot uz 100km/h motora apgriezieni sasniedza ap 3000, paskaļš.