LatviešuEnglishEspañol

Skoda Fabia 2010 1.6 TDI

Skoda Fabia 2010 1.6 dīzelis apraksts

Hečbeks Skoda Fabia 2010 1.6 TDI tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2014.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 90 zirgspēku jaudu pie 4200 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 230 Nm (ņūtonmetri) pie 1500 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
1.6 TDI turbodīzeļa dzinējs tiek uzskatīts par uzticamu, ņemot vērā tā plašo pielietojumu komerctransportā. Pat intensīvas ekspluatācijas apstākļos tas spēj sasniegt pat 500 000 km,  ...  Šim Skoda Fabia 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.

Skoda Fabia 2010 1.6 TDI ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Skoda Fabia 2010 1.6 TDI sasniedz 12.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 176 km/h.

Šī Skoda Fabia 2010 1.6 TDI modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.2 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Skoda Fabia 2010 - 2015 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 5.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 45 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1060 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1240 kilometriem.

Skoda Fabia drošība

Drošības testos Skoda Fabia ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Skoda Fabia saņēmusi ļoti labu vērtējumu 81 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Skoda Fabia saņēmis 69 no 100.
Skoda Fabia drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 69 procenti no 100.

Skoda Fabia 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Skoda Fabia 2010

Skoda Fabia 2010 1.6 TDI tehniskie dati

Modelis: Skoda Fabia 1.6 TDI
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2010. janvāris ... 2014. decembris 
Dzinējs: 1598 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 90 ZS pie 4200 apgr/min Griezes moments: 230 NM pie 1500 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 176 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 12.6 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 4.2 (kombinētais) 5.1 (pilsētā) 3.6 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 45 litri
Auto izmēri: 4.00m (garums) 1.64m (platums) 1.50m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Auto svars (pilna masa): 1659 kg

Skoda Fabia 2010 1.6 TDI dzinējs CAYB

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

1.6 TDI turbodīzeļa dzinējs tiek uzskatīts par uzticamu, ņemot vērā tā plašo pielietojumu komerctransportā. Pat intensīvas ekspluatācijas apstākļos tas spēj sasniegt pat 500 000 km, ja vien tiek nodrošināta regulāra un kvalitatīva apkope. Obligāti jāizmanto augstas kvalitātes motoreļļa ar atbilstošiem ražotāja apstiprinājumiem, kā arī ieteicams sekot līdzi dzinēja vadības bloka programmatūras atjauninājumiem un laikus tos instalēt.

Zobsiksna kalpo ilgi, tomēr tai jāpievērš uzmanība – ja tā pārtrūkst, ir ļoti augsts risks sabojāt vārstus.

Starp biežākajām problēmām jāmin EGR vārsta un cieto daļiņu filtra aizsērēšana. Automašīnām, kuras pārsvarā tiek ekspluatētas pilsētā, šīs komponentes aizsērē ievērojami ātrāk, izraisot jaudas zudumu. Svarīgu lomu cieto daļiņu filtra reģenerācijas procesā spēlē arī izplūdes gāzu temperatūras un spiediena sensori, kas bieži mēdz darboties kļūdaini.

Šie dzinēji ir aprīkoti ar divmasu spararatu, kura resurss diemžēl ir ierobežots – tas parasti kalpo ap 200 000–250 000 km, un pēc tam nepieciešama nomaiņa.

Tāpat problēmas var radīt Continental ražotā Common Rail degvielas sistēma ar spiediena inžektoriem, kas ir īpaši jutīga pret nekvalitatīvu dīzeļdegvielu un reti mainītiem degvielas filtriem. Ja uz apkopes rēķina tiek taupīts, iespējams, nāksies saskarties ar ļoti dārgu degvielas sistēmas remontu.

Jau pie salīdzinoši neliela nobraukuma iespējamas eļļas noplūdes no vārstu vāka zonas. Bieži vien ar blīves nomaiņu nepietiek, un nākas mainīt visu vārstu vāku.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1598 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 79.5 mm
Virzuļa gājiens 80.5 mm
Kompresijas pakāpe 16.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 200 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Skoda Fabia 2010 1.6 TDI eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4.3 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 8.4 litri
Jauda 90 ZS pie 4200 apgr/min
Griezes moments 230 NM pie 1500 apgr/min
Dzinēja ražotājs Volkswagen (VW)
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 6 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Volkswagen Golf Volkswagen Polo Audi A3 Skoda Roomster un 4 citiem modeļiem

Visas Skoda Fabia hečbeka [2010 - 2015] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Skoda Fabia 2010 1.2 1.2 Benzīns 60 ZS 5.5 l/100km Manuālā (5)
Skoda Fabia 2010 1.2 1.2 Benzīns 70 ZS 5.9 l/100km Manuālā (5)
Skoda Fabia 2010 1.2 TSI

Ekonomiskākā benzīna versija

1.2 Benzīns 105 ZS 5.3 l/100km Manuālā (5)
Skoda Fabia 2010 Scout 1.2 TSI

Ekonomiskākā benzīna versija

1.2 Benzīns 105 ZS 5.3 l/100km Manuālā (5)
Skoda Fabia 2010 1.2 TSI

Ekonomiskākā benzīna versija

1.2 Benzīns 105 ZS 5.3 l/100km Automāts (7)
Skoda Fabia 2010 Scout 1.2 TSI

Ekonomiskākā benzīna versija

1.2 Benzīns 105 ZS 5.3 l/100km Automāts (7)
Skoda Fabia 2010 1.2 TDI Jan 2010 — Dec 2013

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.2 Dīzelis 75 ZS 3.8 l/100km Manuālā (5)
Skoda Fabia 2010 1.4 TSI

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.4 Benzīns 86 ZS 6.5 l/100km Manuālā (5)
Skoda Fabia 2010 1.4 TSI RS

Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.3 sekundēs

1.4 Benzīns 180 ZS 6.2 l/100km Automāts (7)
Skoda Fabia 2010 1.6 1.6 Benzīns 105 ZS 6.9 l/100km Manuālā (5)
Skoda Fabia 2010 1.6 1.6 Benzīns 105 ZS 7.5 l/100km Automāts (6)
Skoda Fabia 2010 1.6 TDI Jan 2010 — Dec 2014 1.6 Dīzelis 75 ZS 4.2 l/100km Manuālā (5)
Skoda Fabia 2010 1.6 TDI Jan 2010 — Dec 2014 1.6 Dīzelis 90 ZS 4.2 l/100km Manuālā (5)
Skoda Fabia 2010 1.6 TDI Jan 2010 — Dec 2014

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (105 ZS)

1.6 Dīzelis 105 ZS 4.2 l/100km Manuālā (5)
Atsauksmes par Skoda Fabia 2010
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]