Toyota RAV4 2006 3
Labs auto, labi uzvedas ziemā, stabils uz ceļa, labs paātrinājums, labas manevrēšanas spējas.
visas Toyota RAV4 atsauksmes
Šī Toyota RAV4 3 paaudze tika ražota no 2006.gada janvāra līdz 2009.gada janvārim. Mums ir informācija par 5 šīs paaudzes modifikācijām. 2006. gada Toyota RAV4 ir pieejams ar pilnpiedziņu (4x4). Pilnpiedziņas modeļiem ir automātiska pilnpiedziņa (AWD) (piedziņa automātiski tiek sadalīta starp riteņu asīm).
2006.gadā tika uzsākta Toyota RAV4 trešās paaudzes ražošana uz pilnībā jaunas platformas bāzes. Salīdzinot ar otro RAV4 versiju auto kļuva nedaudz augstāks un platāks. Trešajā paaudzē vairs netika turpināta trīs durvju versijas ražošana.
Trešās paaudzes RAV4 salons ir kvalitatīvs un plašāks, nekā iepriekšējam modelim. Attālums starp priekšējiem un aizmugurējiem sēdekļiem palielināts par 55 mm, kā arī kļuvis vairāk vietas pleciem un virs galvām. Aizmugurējais sēdeklis ir sadalīts divās nevienādās daļās (60:40)
Pilnpiedziņa no pastāvīgās tika aizvietota ar priekšējo riteņu piedziņu ar pieslēdzamu aizmugurējo riteņu piedziņu. Aizmugurē ir ieviests viskozais sajūgs, kas tiek aktivizēts elektroniski un pieslēdz aizmugurējo tiltu brīdī, kad priekšējie riteņi izslīd, vai arī piespiedu kārtā pēc vadītāja vēlēšanās. Pēc aizmugurējo riteņu piedziņas manuālas ieslēgšanas ar pogu uz priekšējā paneļa, tiek aktivizēts sajūgs un automašīna iegūst pilnpiedziņu. Tomēr, tā kā auto nav starpasu diferenciāļa, visu riteņu piedziņu drīkst ieslēgt tikai ārpus asfalta ceļiem vai uz slidenas virsmas, lai novērstu transmisijas bojājumus. Lai novērstu viskozā sajūga pārkaršanu, ir uzstādīts temperatūras sensors. Elektronika atvieno aizmugurējo tiltu pie ātruma virs 40 km/h un, ja mezgls pārkarst aizmugurējo riteņu aktīvas slīdēšanas dēļ. Šāda risinājuma trūkums ir tas, ka automašīna, iestrēgusi bezceļa apstākļos, aizmugurējā sajūga pārkaršanas dēļ ātri vien kļūst par priekšpiedziņas auto.
Dzinēju klāsts ir paplašināts – tika ieviests jaudīgs 2,4 litru benzīna dzinējs, divu litru benzīna dzinējs tika uzlabots paaugstinot jaudu līdz 152 ZS. Tāpat trešās paaudzes RAV4 tika aprīkots ar jaunu 2,2 litru dīzeļdzinēju D-4D ar 136 ZS (177 ZS ar turbokompresoru). Amerikas tirgū tika piedāvāts atmosfēriskais 3,5 litru motors ar 200 ZS. Pārnesumkārbas, tāpat kā iepriekšējai paudzei palika divas - 5 pakāpju manuālā un 4 pakāpju automātiskā.
Drošību nodrošina septiņi drošības spilveni (bāzes versijā) un aktīvās drošības sistēma Integrated Active Drive, kas koordinē stabilizācijas sistēmu, visu riteņu piedziņu un elektrisko stūres pastiprinātāju. Euro NCAP drošības novērtējumā Toyota RAV4 saņēma četras zvaigznes no maksimāli iespējamām piecām, kā arī trīs zvaigznes par gājēju drošību.
Šim Toyota pieejami divi benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 2.4 litriem un jaudu no 152 līdz 170 zirgspēkiem un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu 2.2 litri un jaudu no 136 līdz 177 zirgspēkiem. Latvijā Toyota RAV4 visbiežāk sastopams ar 2.2 litru dīzeļdzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 2.0 litru benzīna dzinējs. Visiem dzinējiem sadales vārpstas piedziņa tiek nodrošināta ar ķēdi, kas tiek uzskatīts par uzticamāku un retāk apkopi prasošu risinājumu (Kas ir dzinēja ķēde un siksna?).
Auto pieejams gan ar manuālo (3 versijas), gan automātisko (2 versijas) pārnesumu kārbu.
Toyota RAV4 2006 3 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 8.6 līdz 10.3 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 6.6 līdz 7 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Toyota RAV4 2006 3 benzīna versija ir Toyota RAV4 2.0 16v VVT-i, kas vidēji patērē 8.6 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais Toyota RAV4 2006 3 dīzelis - Toyota RAV4 2.2 D-4D uz 100 kilometriem patērē 6.6 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Toyota RAV4 degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 15 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +10% benzīna motoriem un +20% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Toyota RAV4 modifikāciju
Toyota RAV4 2006 3 CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 202 līdz 212 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 173 līdz 185 gramiem uz kilometru. No Toyota RAV4 ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Toyota RAV4 2.0 16v VVT-i, kas vidēji saražo 202 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no Toyota RAV4 dīzeļiem vismazāk CO2 izplata Toyota RAV4 2.2 D-4D - 173 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 9.3 sekundēs ieskrienas Toyota RAV4 2.2 D-4D D-CAT versija, savukārt visgausākais ir Toyota RAV4 2.0 16v VVT-i Automatic, kurš šo ātrumu sasniedz 12 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 200 km/h ir 2.2 dīzeļdegvielas 4 cilindru 177 zirgspēku versijai (Toyota RAV4 2.2 D-4D D-CAT).
Toyota RAV4 garums ir 440 cm, tas ir vidēja izmēra auto. Salīdzinājumam - Toyota RAV4 ir par 3 cm garāks nekā Mitsubishi Pajero, savukārt 12 cm īsāks nekā Honda CR-V. Toyota RAV4 svars (pilna masa) ir no 2070 līdz 2190 kg (atkarībā no modifikācijas), kas ir aptuveni tāds pats kā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem. Toyota RAV4 bagāžnieka tilpums ir 586 litri, nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus bagāžnieka tilpumu var palielināt līdz 1470 litriem.
Šis Toyota ir vidējā cenu grupā, Latvijā to var iegādāties vidēji par 4700 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Toyota RAV4 remontu izmaksas gadā ir ap 330 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Toyota RAV4 2006 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2500 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.29 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 57%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 23% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Toyota RAV4 lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Toyota RAV4 cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs Toyota RAV4 novērtēts ar vidējo atzīmi 7.7 - tā atbilst vidējai atzīmei šī vecuma automobiļiem. Vērtējumi gan ir diezgan pretrunīgi - gan pozitīvi, gan slikti, vairāk lasiet atsauksmēs zemāk. Draugam šo auto ieteiktu iegādāties 78% atsauksmju sniedzēju.
Toyota RAV4 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Toyota RAV4 2006 2.0 16v VVT-i 4x4
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 152 ZS | 8.6 l/100km | Manuālā (5) |
Toyota RAV4 2006 2.0 16v VVT-i Automatic 4x4 | 2.0 Benzīns | 152 ZS | 9.0 l/100km | Automāts (4) |
Toyota RAV4 2006 2.2 D-4D 4x4
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.2 Dīzelis | 136 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota RAV4 2006 2.2 D-4D D-CAT 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.3 sekundēs |
2.2 Dīzelis | 177 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota RAV4 2006 2.4 4WD
Jaudīgākā benzīna versija (170 ZS) |
2.4 Benzīns | 170 ZS | 10.3 l/100km | Automāts (4) |
Toyota RAV4 drošība
Drošības testos Toyota RAV4 ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Toyota RAV4 novērtēta ar četrām zvaigznēm, bērnu drošība - ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Toyota RAV4 saņēmis trīs zvaigznes.
Toyota RAV4 cenas
Toyota RAV4 2006 - 2009 cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 3600 € līdz 6500 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Toyota RAV4 cena ir nedaudz virs vidējās - Toyota RAV4 ir aptuveni par 16 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma apvidus automobiļi (skat apvidus auto 2006 - 2009 cenu salīdzinājumu). Neskatoties uz zemo cenu Toyota RAV4 kvalitāte ir virs vidējās (skat. zemāk), tāpēc šis Toyota varētu būt izdevīgs pirkums.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Toyota RAV4 2008 cena | 4000 € | 4900 € | 6500 € | |
Toyota RAV4 2007 cena | 3900 € | 4800 € | 6000 € | |
Toyota RAV4 2006 cena | 3600 € | 4500 € | 5500 € |
Toyota RAV4 kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Toyota RAV4? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Toyota RAV4 2006 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2500 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.29 €.
Toyota RAV4 2006 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Toyota RAV4 kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Toyota RAV4 nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Toyota RAV4 nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2006 2007 2008 2009
Toyota RAV4 uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Toyota RAV4 uzticamība ir nedaudz virs vidējās. 2020. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 27 procentiem šīs paaudzes Toyota RAV4 (vidēji 13 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 29.5%.
Toyota RAV4 2006 3 papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Toyota RAV4 paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
84% Kondicionieris
76% Metālikas krāsa
66% Lietus sensors
56% Regulējama stūre
51% Kruīza kontrole
45% Apsildāmi sēdekļi
41% Jumta reliņi
32% Ādas apdare
27% Parkošanās sensori aizmugurē
23% Elektriski regulējami sēdekļi
23% Riepu spiediena kontrole
18% Aptumšojošie spoguļi
16% Navigācija
16%
Toyota RAV4 2006 3 fotogrāfijas
Toyota RAV4 2006 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Toyota RAV4 2006 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- zemāka cena
- ietilpīgāks bagāžnieks
- pieejamas arī 2WD versijas
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- lielāks klīrenss
- pieejamas arī 2WD versijas
- zemāka cena
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš
- lielāks klīrenss
- augstāka drošība
- pieejamas arī 2WD versijas
- zemāka cena
Atsauksmes par Toyota RAV4
Kopā 24 atsauksmes par Toyota RAV4
Ziemā, ja braukt prātīgi un izvērtēt, kur reāli varētu braukt, varētu izbraukt visur. Salīdzinoši labs degvielas patēriņš. Ļoti labs transformējams salons, gan pasažieriem, gan kravai. Ļoti izturīga piekare. Dzinējs, sajūgs un kārba ir izturīgi.
Zemā skaņas izolācija, ritošā savas ideālās izturības dēļ pacieta, pārāk plāns virsbūves skārds, "tukšā" stūre - bet ar laiku pierod. Sānvējā nav pārāk stabilā uz ceļa, jo ir par īsu. Skaļš dīzeļdzinējs. Pārāk plāns skārds izpūtējam un degvielas ieliešanas caurulei. Grabošas aizmugurējās durvis ar rezerves riteni. Dzinējam nedaudz nepietiek jaudas īpaši uz ātrgaitas šosejas vai pieputināta ceļā, kad auto ir pilns un jāapdzen vai jāapsteidz. Ja nav ksenons, optika pārāk vāja, pat ar jaudīgākām spuldzēm. Atpakaļgaitā sliktā redzamība, būtu labi ja būtu parking sensori.
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums | 80`000 kilometri (6 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 680 € (ap 113 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto