LatviešuEnglishEspañol

Volkswagen Golf 2009 Variant 1.6 TDI

Volkswagen Golf 2009 1.6 dīzelis apraksts

Universāls Volkswagen Golf 2009 Variant 1.6 TDI tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 90 zirgspēku jaudu pie 4200 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 230 Nm (ņūtonmetri) pie 1800 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
1.6 TDI turbodīzeļa dzinējs tiek uzskatīts par uzticamu, ņemot vērā tā plašo pielietojumu komerctransportā. Pat intensīvas ekspluatācijas apstākļos tas spēj sasniegt pat 500 000 km,  ...  Šim Volkswagen Golf 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.

Volkswagen Golf 2009 Variant 1.6 TDI ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Volkswagen Golf 2009 Variant 1.6 TDI sasniedz 13.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 179 km/h.

Volkswagen Golf 2009 Variant 1.6 TDI degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 4.5 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Volkswagen Golf 2009 - 2013 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 5.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1220 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1400 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Volkswagen (VW) degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.6 litri uz 100 km, kas ir par 24% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Volkswagen Golf degvielas patēriņš.

Volkswagen Golf drošība

Drošības testos Volkswagen Golf ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Volkswagen Golf saņēmusi lielisku vērtējumu 97 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību Volkswagen Golf saņēmis 61 no 100.
Volkswagen Golf drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 71 procenti no 100.

Volkswagen Golf 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Volkswagen Golf 2009

Volkswagen Golf 2009 Variant 1.6 TDI tehniskie dati

Modelis: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2010. janvāris ... 2013. janvāris 
Dzinējs: 1598 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 119 g/km
Jauda: 90 ZS pie 4200 apgr/min Griezes moments: 230 NM pie 1800 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 179 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 13.8 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 4.5 (kombinētais) 5.6 (pilsētā) 3.9 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 5.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 55 litri
Auto izmēri: 4.53m (garums) 1.78m (platums) 1.50m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri
Bagāžnieka tilpums: 505 litri
Auto svars (pilna masa): 1980 kg

Volkswagen Golf 2009 Variant 1.6 TDI dzinējs CAYB

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

1.6 TDI turbodīzeļa dzinējs tiek uzskatīts par uzticamu, ņemot vērā tā plašo pielietojumu komerctransportā. Pat intensīvas ekspluatācijas apstākļos tas spēj sasniegt pat 500 000 km, ja vien tiek nodrošināta regulāra un kvalitatīva apkope. Obligāti jāizmanto augstas kvalitātes motoreļļa ar atbilstošiem ražotāja apstiprinājumiem, kā arī ieteicams sekot līdzi dzinēja vadības bloka programmatūras atjauninājumiem un laikus tos instalēt.

Zobsiksna kalpo ilgi, tomēr tai jāpievērš uzmanība – ja tā pārtrūkst, ir ļoti augsts risks sabojāt vārstus.

Starp biežākajām problēmām jāmin EGR vārsta un cieto daļiņu filtra aizsērēšana. Automašīnām, kuras pārsvarā tiek ekspluatētas pilsētā, šīs komponentes aizsērē ievērojami ātrāk, izraisot jaudas zudumu. Svarīgu lomu cieto daļiņu filtra reģenerācijas procesā spēlē arī izplūdes gāzu temperatūras un spiediena sensori, kas bieži mēdz darboties kļūdaini.

Šie dzinēji ir aprīkoti ar divmasu spararatu, kura resurss diemžēl ir ierobežots – tas parasti kalpo ap 200 000–250 000 km, un pēc tam nepieciešama nomaiņa.

Tāpat problēmas var radīt Continental ražotā Common Rail degvielas sistēma ar spiediena inžektoriem, kas ir īpaši jutīga pret nekvalitatīvu dīzeļdegvielu un reti mainītiem degvielas filtriem. Ja uz apkopes rēķina tiek taupīts, iespējams, nāksies saskarties ar ļoti dārgu degvielas sistēmas remontu.

Jau pie salīdzinoši neliela nobraukuma iespējamas eļļas noplūdes no vārstu vāka zonas. Bieži vien ar blīves nomaiņu nepietiek, un nākas mainīt visu vārstu vāku.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1598 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 79.5 mm
Virzuļa gājiens 80.5 mm
Kompresijas pakāpe 16.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 200 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Volkswagen Golf 2009 Variant 1.6 TDI eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4.3 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 90 ZS pie 4200 apgr/min
Griezes moments 230 NM pie 1800 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 6 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Volkswagen Polo Audi A3 Skoda Fabia Skoda Roomster un 4 citiem modeļiem

Visas Volkswagen Golf universāla [2009 - 2013] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
Volkswagen Golf 2010 Variant 1.2 TSI Jan 2010 — Jan 2013

Ekonomiskākā benzīna versija

1.2 Benzīns 105 ZS 5.3 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Volkswagen Golf 2010 Variant 1.2 TSI Jan 2010 — Jan 2013 1.2 Benzīns 105 ZS 5.9 l/100km Automāts (7) Priekšpiedziņa
Volkswagen Golf 2009 Variant 1.4 16V Jan 2009 — Jan 2013 1.4 Benzīns 80 ZS 6.4 l/100km Manuālā (5) Priekšpiedziņa
Volkswagen Golf 2009 Variant 1.4 TSI Jan 2009 — Jan 2013 1.4 Benzīns 122 ZS 6.3 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Volkswagen Golf 2009 Variant 1.4 TSI Jan 2009 — Jan 2013 1.4 Benzīns 122 ZS 6.0 l/100km Automāts (7) Priekšpiedziņa
Volkswagen Golf 2009 Variant 1.4 TSI Jan 2009 — Jan 2013

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.4 sekundēs

1.4 Benzīns 160 ZS 6.4 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Volkswagen Golf 2009 Variant 1.4 TSI Jan 2009 — Jan 2013

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.4 sekundēs

1.4 Benzīns 160 ZS 6.1 l/100km Automāts (7) Priekšpiedziņa
Volkswagen Golf 2009 Variant 1.6 Jan 2009 — Jan 2013 1.6 Benzīns 102 ZS 7.2 l/100km Manuālā (5) Priekšpiedziņa
Volkswagen Golf 2010 Variant 1.6 TDI Jan 2010 — Jan 2013

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 90 ZS 4.5 l/100km Manuālā (5) Priekšpiedziņa
Volkswagen Golf 2009 Variant 1.6 TDI Jan 2009 — Jan 2013

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 105 ZS 4.5 l/100km Manuālā (5) Priekšpiedziņa
Volkswagen Golf 2009 Variant 1.6 TDI Jan 2009 — Jan 2013 1.6 Dīzelis 105 ZS 4.8 l/100km Automāts (7) Priekšpiedziņa
Volkswagen Golf 2009 1.6 TDI 4x4 1.6 Dīzelis 105 ZS 5.5 l/100km Manuālā (6) Pilnpiedziņa
Volkswagen Golf 2009 Variant 2.0 TDI Jan 2009 — Jan 2013

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (140 ZS)

2.0 Dīzelis 140 ZS 5.0 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Volkswagen Golf 2009 Variant 2.0 TDI Jan 2009 — Jan 2013

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (140 ZS)

2.0 Dīzelis 140 ZS 5.5 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Atsauksmes par Volkswagen Golf 2009
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]