Volkswagen Polo 2009 1.6 TDI 75 Hp
Volkswagen Polo 2009 1.6 dīzelis apraksts
Hečbeks Volkswagen Polo 2009 1.6 TDI 75 Hp tika ražots no 2009.gada janvāra līdz 2014.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 75 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 195 Nm (ņūtonmetri) pie 2500 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
1.6 TDI turbodīzeļa dzinējs tiek uzskatīts par uzticamu, ņemot vērā tā plašo pielietojumu komerctransportā. Pat intensīvas ekspluatācijas apstākļos tas spēj sasniegt pat 500 000 km, ...
Šim Volkswagen Polo 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.
Volkswagen Polo 2009 1.6 TDI 75 Hp ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Volkswagen Polo 2009 1.6 TDI 75 Hp sasniedz 14 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 170 km/h.
Šī Volkswagen Polo 2009 1.6 TDI 75 Hp degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.2 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Volkswagen Polo 2009 - 2014 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 5.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 45 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1060 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1240 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Volkswagen (VW) degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 4.7 litri uz 100 km, kas ir par 12% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Volkswagen Polo degvielas patēriņš.
Volkswagen Polo drošība
Drošības testos Volkswagen Polo ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Volkswagen Polo saņēmusi ļoti labu vērtējumu 90 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 86 no 100, par gājēju aizsardzību Volkswagen Polo saņēmis 41 no 100.
Volkswagen Polo drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 71 procenti no 100.

Volkswagen Polo 2009 1.6 TDI 75 Hp tehniskie dati
Modelis: | Volkswagen Polo 1.6 TDI 75 Hp | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2009. janvāris ... 2014. janvāris | ||
Dzinējs: | 1598 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 75 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 195 NM pie 2500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 170 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.2 (kombinētais) 5.1 (pilsētā) 3.6 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 4.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | ||
Auto izmēri: | 3.97m (garums) 1.68m (platums) 1.49m (augstums) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 280 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 952 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1650 kg |
Volkswagen Polo 2009 1.6 TDI 75 Hp dzinējs CAYA
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
1.6 TDI turbodīzeļa dzinējs tiek uzskatīts par uzticamu, ņemot vērā tā plašo pielietojumu komerctransportā. Pat intensīvas ekspluatācijas apstākļos tas spēj sasniegt pat 500 000 km, ja vien tiek nodrošināta regulāra un kvalitatīva apkope. Obligāti jāizmanto augstas kvalitātes motoreļļa ar atbilstošiem ražotāja apstiprinājumiem, kā arī ieteicams sekot līdzi dzinēja vadības bloka programmatūras atjauninājumiem un laikus tos instalēt.Zobsiksna kalpo ilgi, tomēr tai jāpievērš uzmanība – ja tā pārtrūkst, ir ļoti augsts risks sabojāt vārstus.
Starp biežākajām problēmām jāmin EGR vārsta un cieto daļiņu filtra aizsērēšana. Automašīnām, kuras pārsvarā tiek ekspluatētas pilsētā, šīs komponentes aizsērē ievērojami ātrāk, izraisot jaudas zudumu. Svarīgu lomu cieto daļiņu filtra reģenerācijas procesā spēlē arī izplūdes gāzu temperatūras un spiediena sensori, kas bieži mēdz darboties kļūdaini.
Šie dzinēji ir aprīkoti ar divmasu spararatu, kura resurss diemžēl ir ierobežots – tas parasti kalpo ap 200 000–250 000 km, un pēc tam nepieciešama nomaiņa.
Tāpat problēmas var radīt Continental ražotā Common Rail degvielas sistēma ar spiediena inžektoriem, kas ir īpaši jutīga pret nekvalitatīvu dīzeļdegvielu un reti mainītiem degvielas filtriem. Ja uz apkopes rēķina tiek taupīts, iespējams, nāksies saskarties ar ļoti dārgu degvielas sistēmas remontu.
Jau pie salīdzinoši neliela nobraukuma iespējamas eļļas noplūdes no vārstu vāka zonas. Bieži vien ar blīves nomaiņu nepietiek, un nākas mainīt visu vārstu vāku.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1598 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 79.5 mm |
Virzuļa gājiens | 80.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Volkswagen Polo 2009 1.6 TDI 75 Hp eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.3 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 75 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 195 NM pie 2500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 6 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Skoda Fabia |
Visas Volkswagen Polo hečbeka [2009 - 2014] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Volkswagen Polo 2009 1.2 60 Hp
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.2 Benzīns | 60 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (5) |
Volkswagen Polo 2009 1.2 70 Hp
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.2 Benzīns | 70 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (5) |
Volkswagen Polo 2009 1.2 TSI
Jaudīgākā benzīna versija (105 ZS) |
1.2 Benzīns | 105 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (6) |
Volkswagen Polo 2009 1.4 | 1.4 Benzīns | 85 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (5) |
Volkswagen Polo 2009 1.4 Automatic | 1.4 Benzīns | 85 ZS | 5.8 l/100km | Automāts (7) |
Volkswagen Polo 2009 1.6 TDI 75 Hp
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 75 ZS | 4.2 l/100km | Manuālā (5) |
Volkswagen Polo 2009 1.6 TDI 90 Hp
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 90 ZS | 4.2 l/100km | Manuālā (5) |
Volkswagen Polo 2009 1.6 TDI 90 Hp Automatic | 1.6 Dīzelis | 90 ZS | 4.3 l/100km | Automāts (7) |
Volkswagen Polo 2009 1.6 TDI 105 Hp
Dinamiskākā versija - 100 km/h 10.4 sekundēs |
1.6 Dīzelis | 105 ZS | 4.2 l/100km | Manuālā (5) |