LatviešuEnglishEspañol

BMW 230i (F22/F23)

BMW 2 sērija 2013 2.0 benzīns apraksts

Kupeja BMW 230i tika ražots no 2016.gada janvāra līdz 2017.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 252 zirgspēku jaudu pie 5200 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 350 Nm (ņūtonmetri) pie 1450 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un MHI TD04LR6W turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 200 līdz 340 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Salīdzinājumā ar saviem priekštečiem, B48 sērijas dzinēji ir izturīgāki un mazāk pakļauti nopietniem bojājumiem. Tie lieliski piemēroti čip-tūningam, kas spēj  ...  Šim BMW 2 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30, 0W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.3 litri.

BMW 230i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 230i sasniedz 5.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī BMW 2 sērijas versija ar automātisko pārnesumu kārbu (BMW 230i AT)
BMW 2 sērija 2.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
BMW 2 sērija 2013

BMW 230i tehniskie dati

Modelis: BMW 230i
Virsbūves tips: Kupeja
Ražošanas periods: 2016. janvāris ... 2017. decembris 
Dzinējs: 1998 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 252 ZS pie 5200 apgr/min Griezes moments: 350 NM pie 1450 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 250 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 5.8 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): nav datu
Degvielas bākas tilpums: 52 litri
Auto izmēri: 4.43m (garums) 1.77m (platums) 1.42m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri
Klīrenss: 140 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Bagāžnieka tilpums: 390 litri
Auto svars (pilna masa): 1910 kg

BMW 230i dzinējs B48B20O0

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Salīdzinājumā ar saviem priekštečiem, B48 sērijas dzinēji ir izturīgāki un mazāk pakļauti nopietniem bojājumiem. Tie lieliski piemēroti čip-tūningam, kas spēj uzlabot automobiļa dinamiku un jaudu, nezaudējot uzticamību.

Palielināts eļļas patēriņš šiem dzinējiem ir kļuvis sastopams ievērojami retāk nekā agrāk, taču, tuvojoties 100 000 km nobraukumam, bieži sacietē vārstu blīvslēgi, kas izraisa eļļas patēriņa parādīšanos.

Tukšgaitas apgriezienu svārstības vai kļūdas par liesu maisījumu parasti liecina par degvielas tvertnes ventilācijas vārsta bojājumu. Šī detaļa nav dārga un ir salīdzinoši viegli nomaināma.

Dzinēja dzesēšanas sistēmai raksturīgas vairākas problēmas – iespējamas noplūdes dēļ blīvju bojājumiem vai plaisām, kā arī termostata, ūdens sūkņa defekti un netīrumi sistēmā. Tipiski simptomi ir dzinēja pārkaršana, balti izplūdes dūmi, zema dzesēšanas šķidruma kvalitāte, noplūdes, brīdinājumi instrumentu panelī un paaugstināta temperatūra.

Šie dzinēji ir prasīgi pret degvielas kvalitāti un eļļas maiņas biežumu – taupīšana uz apkopi var beigties ar ļoti dārgiem remontiem vai pat dzinēja nomaiņu.

Pie lielākiem nobraukumiem vājās vietas var būt ķēdes spriegotāji, VANOS un Valvetronic sistēmas, augstspiediena degvielas sūknis, droseļvārsta piedziņa un turbokompresors.

Kopumā šis ir uzticams un praktisks dzinējs bez būtiskiem konstrukcijas trūkumiem.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 200 000 līdz 340 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1998 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 82 mm
Virzuļa gājiens 94.6 mm
Kompresijas pakāpe 10.2 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Degvielas padeves sistēma Iešprice
BMW 230i eļļas tips 0W-30, 5W-30, 0W-20
Eļļas tilpums 5.3 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 8.1 litri
Jauda 252 ZS pie 5200 apgr/min
Griezes moments 350 NM pie 1450 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2014
Ražošanas ilgums 11 gadi
Dzinējs uzstādīts arī BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW 1 sērija BMW X3 BMW 4 sērija un 2 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas BMW 2 sērijas kupejas [2013 - 2017] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
BMW 218i Jan 2015 — Dec 2017

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.5 Benzīns 136 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 218i Jan 2015 — Dec 2017 1.5 Benzīns 136 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 220i Jan 2013 — Jan 2017 2.0 Benzīns 184 ZS 6.3 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 220i Jan 2013 — Jan 2017

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 184 ZS 6.0 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 228i Jan 2014 — Dec 2016 2.0 Benzīns 245 ZS 6.6 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 228i Jan 2014 — Dec 2016 2.0 Benzīns 245 ZS 6.3 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 230i Jan 2016 — Dec 2017 2.0 Benzīns 252 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 230i Jan 2016 — Dec 2017 2.0 Benzīns 252 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 218d Jan 2014 — Dec 2015

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

2.0 Dīzelis 143 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 218d Jan 2014 — Dec 2015 2.0 Dīzelis 143 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 218d Jan 2015 — Dec 2017 2.0 Dīzelis 150 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 218d Jan 2015 — Dec 2017 2.0 Dīzelis 150 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 220d Jan 2013 — Jan 2017 2.0 Dīzelis 184 ZS 4.8 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 220d Jan 2013 — Jan 2017

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.0 Dīzelis 184 ZS 4.4 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 225d Jan 2014 — Dec 2015 2.0 Dīzelis 218 ZS 4.7 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 225d Jan 2015 — Dec 2017

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (224 ZS)

2.0 Dīzelis 224 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 235i Jan 2013 — Jan 2017 3.0 Benzīns 326 ZS 8.1 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 235i Jan 2013 — Jan 2017 3.0 Benzīns 326 ZS 7.6 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW M235i 4x4 Jan 2014 — Dec 2016 3.0 Benzīns 326 ZS 7.8 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW M240i Jan 2016 — Dec 2017 3.0 Benzīns 340 ZS 7.8 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW M240i Jan 2016 — Dec 2017 3.0 Benzīns 340 ZS 7.1 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW M240i 4x4 Jan 2016 — Dec 2017

Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.4 sekundēs

3.0 Benzīns 340 ZS 7.4 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
Pievienot atsauksmi par BMW 2 sērija 2013
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]