LatviešuEnglishEspañol

BMW 318i (Touring F31)

BMW 3 sērija 2015 1.5 benzīns apraksts

Universāls BMW 318i tika ražots no 2015.gada janvāra līdz 2018.gada janvārim. Tas aprīkots ar trīs cilindru 1.5 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 4400 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 220 Nm (ņūtonmetri) pie 1250 apgriezieniem minūtē.

Šim 3 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Continental turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 

BMW 318i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 318i sasniedz 9.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 210 km/h.

Šī BMW 318i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.4 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW 3 sērija 2015 - 2018 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 6.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1100 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1300 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.3 litri uz 100 km, kas ir par 35% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 3 sērijas degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī BMW 3 sērijas versija ar automātisko pārnesumu kārbu (BMW 318i AT), kura ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir līdzīgs - 5.3 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.2 litriem uz 100 km jeb 3 % lielāks - 7.5 litri uz 100 km.
BMW 3 sērija 2015

BMW 318i tehniskie dati

Modelis: BMW 318i
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2015. janvāris ... 2018. janvāris 
Dzinējs: 1499 cm3 Benzīns, 3 cilindri CO2 izmeši: 126 g/km
Jauda: 136 ZS pie 4400 apgr/min Griezes moments: 220 NM pie 1250 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 210 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 9.2 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 5.4 (kombinētais) 6.8 (pilsētā) 4.6 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 7.3 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.63m (garums) 1.81m (platums) 1.43m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.3 metri
Bagāžnieka tilpums: 495 litri
Auto svars (pilna masa): 2065 kg

BMW 318i dzinējs B38

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1499 cm3
Cilindru skaits 3
Cilindra diametrs 82 mm
Virzuļa gājiens 94.6 mm
Kompresijas pakāpe 11 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
BMW 318i eļļas tips nav datu
Eļļas tilpums nav datu
Jauda 102 - 140 ZS pie 4400 apgr/min
Griezes moments 180 - 220 NM pie 1250 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2013
Ražošanas ilgums 11 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2016. gada.

Dzinējs uzstādīts arī BMW 1 sērija BMW X1 BMW 2 sērija BMW 4 sērija un 2 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas BMW 3 sērijas universāla [2015 - 2018] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
BMW 318i

Ekonomiskākā versija pēc reālā patēriņa

1.5 Benzīns 136 ZS 5.4 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 318i

Ekonomiskākā versija

1.5 Benzīns 136 ZS 5.3 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 320i 2.0 Benzīns 184 ZS 5.9 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 320i 2.0 Benzīns 184 ZS 5.5 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 320i xDrive 4x4 2.0 Benzīns 184 ZS 6.8 l/100km Manuālā (6) Pilnpiedziņa
BMW 320i xDrive 4x4 2.0 Benzīns 184 ZS 6.1 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 330i 2.0 Benzīns 252 ZS 6.4 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 330i

Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.9 sekundēs

2.0 Benzīns 252 ZS 5.8 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 330i xDrive 4x4 2.0 Benzīns 252 ZS 6.2 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
Atsauksmes par BMW 3 sērija 2015
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]