BMW 330i (Touring F31)
BMW 3 sērija 2015 2.0 benzīns apraksts
Universāls BMW 330i tika ražots no 2015.gada janvāra līdz 2018.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 252 zirgspēku jaudu pie 5200 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā BMW 3 sērija 2015 - 2018 versija un griezes momentu 350 Nm (ņūtonmetri) pie 1450 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un MHI TD04LR6W turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 200 līdz 340 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Salīdzinājumā ar saviem priekštečiem, B48 sērijas dzinēji ir izturīgāki un mazāk pakļauti nopietniem bojājumiem. Tie lieliski piemēroti čip-tūningam, kas spēj ...
Šim BMW 3 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30, 0W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.3 litri.
BMW 330i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 330i sasniedz 6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.
Šī BMW 330i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.4 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.3 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 920 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1120 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.8 litri uz 100 km, kas ir par 22% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 3 sērijas degvielas patēriņš.
- BMW 330i AT ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.6 litriem uz 100 km jeb 9 % mazāks - 5.8 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.5 litriem uz 100 km jeb 6 % lielāks - 8.3 litri uz 100 km
- BMW 330i xDrive AT 4x4 ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.2 litriem uz 100 km jeb 3 % mazāks - 6.2 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 1.1 litriem uz 100 km jeb 14 % lielāks - 8.9 litri uz 100 km

BMW 330i tehniskie dati
Modelis: | BMW 330i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2015. janvāris ... 2018. janvāris | ||
Dzinējs: | 1998 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 149 g/km |
Jauda: | 252 ZS pie 5200 apgr/min | Griezes moments: | 350 NM pie 1450 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 250 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 (kombinētais) 8.3 (pilsētā) 5.3 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.63m (garums) 1.81m (platums) 1.43m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 495 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 2115 kg |
BMW 330i dzinējs B48B20O0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Salīdzinājumā ar saviem priekštečiem, B48 sērijas dzinēji ir izturīgāki un mazāk pakļauti nopietniem bojājumiem. Tie lieliski piemēroti čip-tūningam, kas spēj uzlabot automobiļa dinamiku un jaudu, nezaudējot uzticamību.Palielināts eļļas patēriņš šiem dzinējiem ir kļuvis sastopams ievērojami retāk nekā agrāk, taču, tuvojoties 100 000 km nobraukumam, bieži sacietē vārstu blīvslēgi, kas izraisa eļļas patēriņa parādīšanos.
Tukšgaitas apgriezienu svārstības vai kļūdas par liesu maisījumu parasti liecina par degvielas tvertnes ventilācijas vārsta bojājumu. Šī detaļa nav dārga un ir salīdzinoši viegli nomaināma.
Dzinēja dzesēšanas sistēmai raksturīgas vairākas problēmas – iespējamas noplūdes dēļ blīvju bojājumiem vai plaisām, kā arī termostata, ūdens sūkņa defekti un netīrumi sistēmā. Tipiski simptomi ir dzinēja pārkaršana, balti izplūdes dūmi, zema dzesēšanas šķidruma kvalitāte, noplūdes, brīdinājumi instrumentu panelī un paaugstināta temperatūra.
Šie dzinēji ir prasīgi pret degvielas kvalitāti un eļļas maiņas biežumu – taupīšana uz apkopi var beigties ar ļoti dārgiem remontiem vai pat dzinēja nomaiņu.
Pie lielākiem nobraukumiem vājās vietas var būt ķēdes spriegotāji, VANOS un Valvetronic sistēmas, augstspiediena degvielas sūknis, droseļvārsta piedziņa un turbokompresors.
Kopumā šis ir uzticams un praktisks dzinējs bez būtiskiem konstrukcijas trūkumiem.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 200 000 līdz 340 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1998 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 82 mm |
Virzuļa gājiens | 94.6 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.2 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW 330i eļļas tips | 0W-30, 5W-30, 0W-20 |
Eļļas tilpums | 5.3 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 252 ZS pie 5200 apgr/min |
Griezes moments | 350 NM pie 1450 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2014 |
Ražošanas ilgums | 11 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2017. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 1 sērija BMW X3 BMW 4 sērija un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW 3 sērijas universāla [2015 - 2018] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 318i
Ekonomiskākā versija pēc reālā patēriņa |
1.5 Benzīns | 136 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 318i
Ekonomiskākā versija |
1.5 Benzīns | 136 ZS | 5.3 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320i | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320i | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320i xDrive 4x4 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 320i xDrive 4x4 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.1 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 330i | 2.0 Benzīns | 252 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 330i
Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.9 sekundēs |
2.0 Benzīns | 252 ZS | 5.8 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 330i xDrive 4x4 | 2.0 Benzīns | 252 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |