BMW 330d Coupe (E92)
BMW 3 sērija 2006 3.0 dīzelis apraksts
Kupeja BMW 330d Coupe tika ražots no 2008.gada septembra līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 245 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 520 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un single turbo turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
N57 dzinējs ir uzticams turbodīzelis bez būtiskām iedzimtām problēmām. Tā ilgmūžība lielā mērā atkarīga no regulāras apkopes, tostarp savlaicīgas tehniskās apkalpošanas, ieplūdes sistēmas profilaktiskas ...
Šim BMW 3 sērija 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW 330d Coupe ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 330d Coupe sasniedz 6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.
BMW 330d Coupe degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 61 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1060 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1260 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.1 litri uz 100 km, kas ir par 25% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 3 sērijas degvielas patēriņš.
- BMW 330d Coupe AT ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.5 litriem uz 100 km jeb 9 % lielāks - 6.2 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.5 litriem uz 100 km jeb 7 % lielāks - 7.6 litri uz 100 km
- BMW 330xd Coupe MT 4x4 ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.8 litriem uz 100 km jeb 14 % lielāks - 6.5 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir līdzīgs - 7.1 litri uz 100 km
- BMW 330xd Coupe AT 4x4 ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 1.1 litriem uz 100 km jeb 19 % lielāks - 6.8 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.5 litriem uz 100 km jeb 7 % lielāks - 7.6 litri uz 100 km

BMW 330d Coupe tehniskie dati
Modelis: | BMW 330d Coupe | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kupeja | ||
Ražošanas periods: | 2008. septembris ... 2010. janvāris | ||
Dzinējs: | 2993 cm3 Dīzelis, 6 cilindri | CO2 izmeši: | 152 g/km |
Jauda: | 245 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 520 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 250 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 (kombinētais) 7.3 (pilsētā) 4.8 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | ||
Auto izmēri: | 4.58m (garums) 1.78m (platums) 1.40m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 440 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 2005 kg |
BMW 330d Coupe dzinējs N57D30
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
N57 dzinējs ir uzticams turbodīzelis bez būtiskām iedzimtām problēmām. Tā ilgmūžība lielā mērā atkarīga no regulāras apkopes, tostarp savlaicīgas tehniskās apkalpošanas, ieplūdes sistēmas profilaktiskas tīrīšanas un cieto daļiņu filtra aktīvas reģenerācijas.Motora sadales ķēdes parasti kalpo ilgi un sāk izstiepties tikai pēc aptuveni 200 000 km nobraukuma. Tomēr to nomaiņa ir sarežģīta un dārga. Dažkārt novēro arī ķēdes pārtrūkšanu spriegotāja bojājuma dēļ. Raksturīga pazīme, kas liecina par nepieciešamību nomainīt sadales ķēdi, ir zvanoša skaņa no motortelpas, īpaši palielinot apgriezienus.
Degvielas sistēma ar Bosch sprauslām darbojas uzticami, taču ir jutīga pret nekvalitatīvu degvielu. Laika gaitā var aizsērēt gan cieto daļiņu filtrs, gan EGR vārsts, īpaši, ja motors netiek regulāri darbināts režīmos, kas veicina filtra attīrīšanos. Versijās ar vakuuma vadības turbīnu nereti izžūst un plaisā vakuuma šļūtenes.
Motors ir aprīkots ar kloķvārpstas dempfera skriemeli, kas ir raksturīgs daudziem dīzeļiem, taču tas var sākt izjukt jau pie 100 000–150 000 km. Ja skriemelis sabojājas, kloķvārpstas noslodze palielinās, kas var izraisīt tās plaisāšanu vai pat lūzumu.
Salīdzinājumā ar vecāko M57 dīzeli, ieplūdes kolektora virpuļvārstu konstrukcija ir uzlabota, un tagad tie vairs nevar atdalīties un iekrist cilindros. Tomēr tie joprojām mēdz aizsērēt un iestrēgt, tāpēc ieplūdes sistēmu ieteicams tīrīt aptuveni ik pēc 100 000 km.
Turbīnas resurss parasti sasniedz vai pārsniedz 200 000 km. Lai dzinējs kalpotu pēc iespējas ilgāk un bez problēmām, svarīgi laikus mainīt eļļu, izmantot tikai augstas kvalitātes motoreļļu un liet degvielu no uzticamiem avotiem. Pareizi ekspluatējot, N57 resurss var pārsniegt 300 000 km.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2993 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW 330d Coupe eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 204 - 245 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 430 - 540 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW X5 BMW 7 sērija BMW X6 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 3 sērijas kupejas [2006 - 2010] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 320i Jan 2007 — Dec 2010 | 2.0 Benzīns | 156 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320i Coupe
Mar 2007 — Jan 2010 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 170 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320i Coupe Mar 2007 — Jan 2010 | 2.0 Benzīns | 170 ZS | 6.4 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 320d Coupe
Mar 2007 — Jan 2010 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 177 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d Coupe Mar 2007 — Jan 2010 | 2.0 Dīzelis | 177 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 325i Coupe Sept 2006 — Sept 2007 | 2.5 Benzīns | 218 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 325i Coupe Sept 2007 — Jan 2010 | 2.5 Benzīns | 218 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 325i Coupe Sept 2006 — Sept 2007 | 2.5 Benzīns | 218 ZS | 9.0 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 325i Coupe Sept 2007 — Jan 2010 | 2.5 Benzīns | 218 ZS | 7.1 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 325xi Coupe 4x4 Sept 2006 — Sept 2007 | 2.5 Benzīns | 218 ZS | 9.2 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 325xi Coupe 4x4 Sept 2007 — Jan 2010 | 2.5 Benzīns | 218 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 325xi Coupe 4x4 Sept 2006 — Sept 2007 | 2.5 Benzīns | 218 ZS | 9.9 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 325xi Coupe 4x4 Sept 2007 — Jan 2010 | 2.5 Benzīns | 218 ZS | 7.9 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 325i Jan 2007 — Dec 2010 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 7.2 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 325i Jan 2007 — Dec 2010 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 7.4 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 325i 4x4 Jan 2007 — Dec 2010 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 325i 4x4 Jan 2007 — Dec 2010 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 8.2 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 330i Coupe Sept 2006 — Jan 2010 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 7.2 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 330i Coupe Sept 2006 — Jan 2010 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 7.2 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 330xi Coupe 4x4 Sept 2006 — Jan 2010 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 8.0 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 330xi Coupe 4x4 Sept 2006 — Jan 2010 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 8.0 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 335i Coupe Sept 2006 — Jan 2010 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 9.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 335i Coupe Sept 2006 — Jan 2010 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 9.2 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 335xi Coupe 4x4
Sept 2007 — Jan 2010 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.4 sekundēs |
3.0 Benzīns | 306 ZS | 9.7 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 335xi Coupe 4x4 Sept 2007 — Jan 2010 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 9.7 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 325d Coupe Mar 2007 — Jan 2010 | 3.0 Dīzelis | 197 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 325d Coupe Mar 2007 — Jan 2010 | 3.0 Dīzelis | 197 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 330d Coupe Sept 2006 — Sept 2008 | 3.0 Dīzelis | 231 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 330d Coupe Sept 2006 — Sept 2008 | 3.0 Dīzelis | 231 ZS | 6.6 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 330xd Coupe 4x4 Sept 2006 — Sept 2008 | 3.0 Dīzelis | 231 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 330xd Coupe 4x4 Sept 2006 — Sept 2008 | 3.0 Dīzelis | 231 ZS | 7.2 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 330d Coupe Sept 2008 — Jan 2010 | 3.0 Dīzelis | 245 ZS | 5.7 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 330d Coupe Sept 2008 — Jan 2010 | 3.0 Dīzelis | 245 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 330xd Coupe 4x4 Sept 2008 — Jan 2010 | 3.0 Dīzelis | 245 ZS | 6.5 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 330xd Coupe 4x4 Sept 2008 — Jan 2010 | 3.0 Dīzelis | 245 ZS | 6.8 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 335d Coupe
Sept 2006 — Jan 2010 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (286 ZS) |
3.0 Dīzelis | 286 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |