LatviešuEnglishEspañol

BMW 318i Cabrio (E30)

BMW 3 sērija 1986 1.8 benzīns apraksts

Kabriolets BMW 318i Cabrio tika ražots no 1990.gada oktobra līdz 1993.gada jūnijam. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.8 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 113 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 162 Nm (ņūtonmetri) pie 4250 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 1 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 450 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim BMW 3 sērija 1.8 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4 litri.

BMW 318i Cabrio ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 318i Cabrio sasniedz 12 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 187 km/h.

Šī BMW 318i Cabrio degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.8 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā BMW 3 sērija 1986 - 1993 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 10.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 620 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 820 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā atbilst ražotāja norādītajam. Vairāk - Reālais BMW 3 sērijas degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī BMW 3 sērijas versija ar automātisko pārnesumu kārbu (BMW 318i Cabrio AT), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm vēlāk (13 sekundēs), turklāt ir mazāk ekonomiska - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.2 litriem uz 100 km jeb 2 % lielāks - 9.0 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.7 litriem uz 100 km jeb 8 % lielāks - 9.4 litri uz 100 km.
BMW 3 sērija 1.8 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
BMW 3 sērija 1986

BMW 318i Cabrio tehniskie dati

Modelis: BMW 318i Cabrio
Virsbūves tips: Kabriolets
Ražošanas periods: 1990. oktobris ... 1993. jūnijs 
Dzinējs: 1796 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 113 ZS pie 5500 apgr/min Griezes moments: 162 NM pie 4250 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 187 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 12.0 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 8.8 (kombinētais) 10.3 (pilsētā) 6.7 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 8.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 55 litri
Auto izmēri: 4.32m (garums) 1.64m (platums) 1.37m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10 metri
Klīrenss: 125 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Sēdvietas: 4 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 312 litri
Auto svars (pilna masa): 1620 kg

BMW 318i Cabrio dzinējs M40B18

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1795 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 84 mm
Virzuļa gājiens 81 mm
Kompresijas pakāpe 8.8 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 40 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
BMW 318i Cabrio eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 6 litri
Jauda 113 - 115 ZS pie 5500 apgr/min
Griezes moments 162 - 165 NM pie 4250 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 1987
Ražošanas ilgums 7 gadi
Dzinējs uzstādīts arī BMW 5 sērija

Visas BMW 3 sērijas kabrioleta [1986 - 1993] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
BMW 318i Cabrio Okt 1990 — Jūn 1993

Ekonomiskākā versija

1.8 Benzīns 113 ZS 8.8 l/100km Manuālā (5)
BMW 318i Cabrio Okt 1990 — Jūn 1993 1.8 Benzīns 113 ZS 9.0 l/100km Automāts (4)
BMW 320i Cabrio Sept 1987 — Dec 1992 2.0 Benzīns 129 ZS 9.5 l/100km Manuālā (5)
BMW 320i Cabrio Sept 1987 — Dec 1992 2.0 Benzīns 129 ZS 9.7 l/100km Automāts (4)
BMW 325i Cabrio Apr 1986 — Sept 1987

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.3 sekundēs

2.5 Benzīns 170 ZS 9.0 l/100km Manuālā (5)
BMW 325i Cabrio Sept 1987 — Dec 1992 2.5 Benzīns 170 ZS 9.7 l/100km Manuālā (5)
BMW 325i Cabrio Apr 1986 — Sept 1987 2.5 Benzīns 170 ZS 9.2 l/100km Automāts (4)
BMW 325i Cabrio Sept 1987 — Dec 1992 2.5 Benzīns 170 ZS 9.9 l/100km Automāts (4)
Atsauksmes par BMW 3 sērija 1986
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]