BMW 430d
BMW 4 sērija 2017 3.0 dīzelis apraksts
Kupeja BMW 430d tika ražots no 2017.gada marta līdz 2020.gada janvārim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 258 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 560 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un single turbo turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
N57 dzinējs ir uzticams turbodīzelis bez būtiskām iedzimtām problēmām. Tā ilgmūžība lielā mērā atkarīga no regulāras apkopes, tostarp savlaicīgas tehniskās apkalpošanas, ieplūdes sistēmas profilaktiskas ...
Šim BMW 4 sērija 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW 430d ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 430d sasniedz 5.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.
Šī BMW 430d modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 5.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 57 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1160 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1260 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.7 litri uz 100 km, kas ir par 37% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 4 sērijas degvielas patēriņš.

BMW 430d tehniskie dati
Modelis: | BMW 430d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kupeja | ||
Ražošanas periods: | 2017. marts ... 2020. janvāris | ||
Dzinējs: | 2993 cm3 Dīzelis, 6 cilindri | CO2 izmeši: | 129 g/km |
Jauda: | 258 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 560 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 250 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 (kombinētais) 5.7 (pilsētā) 4.5 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 57 litri | ||
Auto izmēri: | 4.64m (garums) 1.83m (platums) 1.38m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | ||
Klīrenss: | 130 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 445 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 2060 kg |
BMW 430d dzinējs N57D30O1
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
N57 dzinējs ir uzticams turbodīzelis bez būtiskām iedzimtām problēmām. Tā ilgmūžība lielā mērā atkarīga no regulāras apkopes, tostarp savlaicīgas tehniskās apkalpošanas, ieplūdes sistēmas profilaktiskas tīrīšanas un cieto daļiņu filtra aktīvas reģenerācijas.Motora sadales ķēdes parasti kalpo ilgi un sāk izstiepties tikai pēc aptuveni 200 000 km nobraukuma. Tomēr to nomaiņa ir sarežģīta un dārga. Dažkārt novēro arī ķēdes pārtrūkšanu spriegotāja bojājuma dēļ. Raksturīga pazīme, kas liecina par nepieciešamību nomainīt sadales ķēdi, ir zvanoša skaņa no motortelpas, īpaši palielinot apgriezienus.
Degvielas sistēma ar Bosch sprauslām darbojas uzticami, taču ir jutīga pret nekvalitatīvu degvielu. Laika gaitā var aizsērēt gan cieto daļiņu filtrs, gan EGR vārsts, īpaši, ja motors netiek regulāri darbināts režīmos, kas veicina filtra attīrīšanos. Versijās ar vakuuma vadības turbīnu nereti izžūst un plaisā vakuuma šļūtenes.
Motors ir aprīkots ar kloķvārpstas dempfera skriemeli, kas ir raksturīgs daudziem dīzeļiem, taču tas var sākt izjukt jau pie 100 000–150 000 km. Ja skriemelis sabojājas, kloķvārpstas noslodze palielinās, kas var izraisīt tās plaisāšanu vai pat lūzumu.
Salīdzinājumā ar vecāko M57 dīzeli, ieplūdes kolektora virpuļvārstu konstrukcija ir uzlabota, un tagad tie vairs nevar atdalīties un iekrist cilindros. Tomēr tie joprojām mēdz aizsērēt un iestrēgt, tāpēc ieplūdes sistēmu ieteicams tīrīt aptuveni ik pēc 100 000 km.
Turbīnas resurss parasti sasniedz vai pārsniedz 200 000 km. Lai dzinējs kalpotu pēc iespējas ilgāk un bez problēmām, svarīgi laikus mainīt eļļu, izmantot tikai augstas kvalitātes motoreļļu un liet degvielu no uzticamiem avotiem. Pareizi ekspluatējot, N57 resurss var pārsniegt 300 000 km.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2993 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW 430d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7.2 litri |
Jauda | 258 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 560 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW 7 sērija BMW X3 BMW X6 un 2 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 4 sērijas kupejas [2017 - 2020] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 418i
Mar 2017 — Jan 2020 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.5 Benzīns | 136 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 418i
Mar 2017 — Jan 2020 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.5 Benzīns | 136 ZS | 5.3 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 420i
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 420i
Mar 2017 — Jan 2020 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 184 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 420i Mar 2017 — Jan 2020 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 420i xDrive 4x4
Mar 2017 — Jan 2020 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 420i xDrive 4x4 Mar 2017 — Jan 2020 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 5.9 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 430i Mar 2017 — Jan 2020 | 2.0 Benzīns | 252 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 430i Jan 2017 — Jan 2020 | 2.0 Benzīns | 252 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 430i xDrive 4x4 Mar 2017 — Jan 2020 | 2.0 Benzīns | 252 ZS | 5.9 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 418d Jan 2017 — Jan 2020 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 4.2 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 418d Mar 2017 — Jan 2020 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 4.1 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 420d
Mar 2017 — Jan 2020 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 190 ZS | 4.2 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 420d
Jan 2017 — Jan 2020 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 190 ZS | 4.0 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 420d xDrive 4x4 Jan 2017 — Jan 2020 | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 420d xDrive 4x4 Jan 2017 — Jan 2020 | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | 4.4 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 425d Mar 2017 — Jan 2020 | 2.0 Dīzelis | 224 ZS | 4.6 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 425d Mar 2017 — Jan 2020 | 2.0 Dīzelis | 224 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 440i Mar 2017 — Jan 2020 | 3.0 Benzīns | 326 ZS | 7.4 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 440i Mar 2017 — Jan 2020 | 3.0 Benzīns | 326 ZS | 6.6 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 440i 4x4 | 3.0 Benzīns | 326 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 440i xDrive 4x4 Mar 2017 — Jan 2020 | 3.0 Benzīns | 326 ZS | 7.0 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 430d Mar 2017 — Jan 2020 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 430d xDrive 4x4 Mar 2017 — Jan 2020 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | 5.2 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 435d 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.7 sekundēs |
3.0 Dīzelis | 313 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |