LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 3008 2016 1.2 PureTech

Peugeot 3008 2016 1.2 benzīns apraksts

Apvidus auto Peugeot 3008 2016 1.2 PureTech tika ražots no 2016.gada janvāra līdz 2018.gada decembrim. Tas aprīkots ar trīs cilindru 1.2 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 130 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 230 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 3 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Garrett NGT1341LSZ turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās  ...  Šim Peugeot 3008 1.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.5 litri.

Peugeot 3008 2016 1.2 PureTech ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 3008 2016 1.2 PureTech sasniedz 10 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 188 km/h.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 3008 versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Peugeot 3008 2016 1.2 MT), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk (10.8 sekundēs).
Peugeot 3008 1.2 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 3008 2016

Peugeot 3008 2016 1.2 PureTech tehniskie dati

Modelis: Peugeot 3008 1.2 PureTech
Virsbūves tips: Apvidus
Ražošanas periods: 2016. janvāris ... 2018. decembris 
Dzinējs: 1199 cm3 Benzīns, 3 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 130 ZS pie 5500 apgr/min Griezes moments: 230 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 188 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.0 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): nav datu
Degvielas bākas tilpums: 53 litri
Auto izmēri: 4.45m (garums) 1.84m (platums) 1.62m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.7 metri
Klīrenss: 219 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 520 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1482 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1930 kg

Peugeot 3008 2016 1.2 PureTech dzinējs EB2DTS

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti pārmērīgas kloķvārpstas aksiālās nobīdes dēļ.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 1199 cm3
Cilindru skaits 3
Cilindra diametrs 75 mm
Virzuļa gājiens 90.5 mm
Kompresijas pakāpe 10.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 180 000 km
Degvielas padeves sistēma Iešprice
Peugeot 3008 2016 1.2 PureTech eļļas tips 0W-30
Eļļas tilpums 3.5 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 130 ZS pie 5500 apgr/min
Griezes moments 230 NM pie 1750 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2014
Ražošanas ilgums 10 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2017. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Opel Corsa Peugeot 308 Opel Combo Citroen C4 un 13 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 3008 [2016 - 2020] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
Peugeot 3008 2016 1.2 Jan 2016 — Dec 2018

Ekonomiskākā benzīna versija

1.2 Benzīns 130 ZS 5.4 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 3008 2016 1.2 PureTech Jan 2016 — Dec 2018 1.2 Benzīns 130 ZS - Automāts (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 3008 2017 1.5 BlueHDi Jan 2017 — Dec 2020

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.5 Dīzelis 130 ZS 4.0 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 3008 2017 1.5 BlueHDi Jan 2017 — Dec 2020

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.5 Dīzelis 130 ZS 4.0 l/100km Automāts (8) Priekšpiedziņa
Peugeot 3008 2016 1.6 Jan 2016 — Dec 2018 1.6 Benzīns 150 ZS 6.0 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 3008 2018 1.6 PureTech Jan 2018 — Dec 2020

Jaudīgākā benzīna versija (180 ZS)

1.6 Benzīns 180 ZS 5.6 l/100km Automāts (8) Priekšpiedziņa
Peugeot 3008 2016 1.6 BlueHDi Jan 2016 — Dec 2018 1.6 Dīzelis 120 ZS 4.3 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 3008 2016 1.6 BlueHDi Jan 2016 — Dec 2018 1.6 Dīzelis 120 ZS 4.4 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 3008 2019 1.6 Hybrid4 4x4 Jan 2019 — Dec 2020

Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.9 sekundēs

1.6 Hibrīds 200 ZS 1.5 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
Peugeot 3008 2016 2.0 BlueHDi Jan 2016 — Dec 2018 2.0 Dīzelis 150 ZS 4.7 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 3008 2016 2.0 BlueHDi Jan 2016 — Dec 2017

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (180 ZS)

2.0 Dīzelis 180 ZS 4.8 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Atsauksmes par Peugeot 3008 2016
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]