LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 3008 2009 2.0 HDi

Peugeot 3008 2009 2.0 dīzelis apraksts

Apvidus auto Peugeot 3008 2009 2.0 HDi tika ražots no 2009.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 340 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 340 līdz 570 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 3008 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.

Peugeot 3008 2009 2.0 HDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 3008 2009 2.0 HDi sasniedz 9.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 195 km/h.

Šī Peugeot 3008 2009 2.0 HDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.6 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Peugeot 3008 2009 - 2013 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 7.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1060 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1260 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.5 litri uz 100 km, kas ir par 16% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 3008 degvielas patēriņš.

Peugeot 3008 drošība

Drošības testos Peugeot 3008 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 3008 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 86 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 3008 saņēmis 31 no 100.
Peugeot 3008 drošības aprīkojums novērtēts kā lielisks - 97 procenti no 100.

Peugeot 3008 2009

Peugeot 3008 2009 2.0 HDi tehniskie dati

Modelis: Peugeot 3008 2.0 HDi
Virsbūves tips: Apvidus
Ražošanas periods: 2009. janvāris ... 2013. janvāris 
Dzinējs: 1997 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 146 g/km
Jauda: 150 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 340 NM pie 2000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 195 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 9.7 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 5.6 (kombinētais) 7.1 (pilsētā) 4.7 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 6.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.27m (garums) 1.84m (platums) 1.64m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 432 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1241 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2080 kg

Peugeot 3008 2009 2.0 HDi dzinējs DW10DTED4

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 340 000 līdz 570 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1997 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 85 mm
Virzuļa gājiens 88 mm
Kompresijas pakāpe 16 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas un ķēdes
Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Peugeot 3008 2009 2.0 HDi eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.5 litri
Jauda 150 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 320 - 340 NM pie 2000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 6 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 308 Citroen C4 Picasso Citroen C4 Peugeot 5008

Visas Peugeot 3008 [2009 - 2013] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 3008 2009 1.6 VTi Jan 2009 — Jan 2013

Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 120 ZS 7.1 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 3008 2009 1.6 THP

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.9 sekundēs

1.6 Benzīns 156 ZS 7.3 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 3008 2009 1.6 VTI 1.6 Benzīns 156 ZS - Manuālā (6)
Peugeot 3008 2010 GT 1.6 Jan 2010 — Jan 2013 1.6 Benzīns 156 ZS 7.7 l/100km Automāts (6)
Peugeot 3008 2009 1.6 HDi Jan 2009 — Jan 2013

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

1.6 Dīzelis 110 ZS 5.1 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 3008 2009 1.6 HDi

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 112 ZS 4.9 l/100km Automāts (6)
Peugeot 3008 2009 2.0 HDi Jan 2009 — Jan 2013 2.0 Dīzelis 150 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 3008 2009 2.0 HDi Jan 2009 — Jan 2013

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS)

2.0 Dīzelis 163 ZS 6.7 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Peugeot 3008 2009
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]