LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 3008 2009 GT 1.6

Peugeot 3008 2009 1.6 benzīns apraksts

Apvidus auto Peugeot 3008 2009 GT 1.6 tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 156 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 240 Nm (ņūtonmetri) pie 1400 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 3008 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.6 litri.

Peugeot 3008 2009 GT 1.6 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 3008 2009 GT 1.6 sasniedz 10.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 202 km/h.

Šī Peugeot 3008 2009 GT 1.6 modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 10.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 760 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1000 kilometriem.

Peugeot 3008 drošība

Drošības testos Peugeot 3008 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 3008 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 86 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 3008 saņēmis 31 no 100.
Peugeot 3008 drošības aprīkojums novērtēts kā lielisks - 97 procenti no 100.

Ar šādu pašu dzinēju pieejamas arī divas citas Peugeot 3008 versijas - ar manuālo pārnesumu kārbu (Peugeot 3008 2009 1.6 THP MT), un ar manuālo pārnesumu kārbu (Peugeot 3008 2009 1.6 VTI MT):
  • Peugeot 3008 2009 1.6 THP MT ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk (8.9 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.4 litriem uz 100 km jeb 5 % mazāks - 7.3 litri uz 100 km
  • Peugeot 3008 2009 1.6 VTI MT
Peugeot 3008 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 3008 2009

Peugeot 3008 2009 GT 1.6 tehniskie dati

Modelis: Peugeot 3008 GT 1.6
Virsbūves tips: Apvidus
Ražošanas periods: 2010. janvāris ... 2013. janvāris 
Dzinējs: 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 178 g/km
Jauda: 156 ZS pie 6000 apgr/min Griezes moments: 240 NM pie 1400 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 202 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.5 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 7.7 (kombinētais) 10.7 (pilsētā) 6.0 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.37m (garums) 1.84m (platums) 1.64m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 432 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1241 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2020 kg

Peugeot 3008 2009 GT 1.6 dzinējs EP6CDT 5FV (THP 156)

Dzinēja tilpums 1598 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 77 mm
Virzuļa gājiens 85.8 mm
Kompresijas pakāpe 10.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 130 000 km (noteiktais), 90 000 km (ieteicamais)

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Peugeot 3008 2009 GT 1.6 eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 4.6 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 5.27 litri
Jauda 156 ZS pie 6000 apgr/min
Griezes moments 240 NM pie 1400 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 15 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 308 Peugeot 207 Citroen C5 Citroen C4 Picasso un 5 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 3008 [2009 - 2013] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 3008 2009 1.6 VTi Jan 2009 — Jan 2013

Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 120 ZS 7.1 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 3008 2009 1.6 THP

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.9 sekundēs

1.6 Benzīns 156 ZS 7.3 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 3008 2009 1.6 VTI 1.6 Benzīns 156 ZS - Manuālā (6)
Peugeot 3008 2010 GT 1.6 Jan 2010 — Jan 2013 1.6 Benzīns 156 ZS 7.7 l/100km Automāts (6)
Peugeot 3008 2009 1.6 HDi Jan 2009 — Jan 2013

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

1.6 Dīzelis 110 ZS 5.1 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 3008 2009 1.6 HDi

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 112 ZS 4.9 l/100km Automāts (6)
Peugeot 3008 2009 2.0 HDi Jan 2009 — Jan 2013 2.0 Dīzelis 150 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 3008 2009 2.0 HDi Jan 2009 — Jan 2013

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS)

2.0 Dīzelis 163 ZS 6.7 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Peugeot 3008 2009
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]