LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 508 2014 1.6 BlueHDI

Peugeot 508 2014 1.6 dīzelis apraksts

Universāls Peugeot 508 2014 1.6 BlueHDI tika ražots no 2015.gada janvāra līdz 2018.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu pie 3500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 300 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un Garrett GTD2355VZ turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 190 000 līdz 330 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 508 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.5 litri.

Peugeot 508 2014 1.6 BlueHDI ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 508 2014 1.6 BlueHDI sasniedz 11.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 201 km/h.

Peugeot 508 2014 1.6 BlueHDI degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 4.2 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Peugeot 508 2014 - 2018 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 4.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 72 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1700 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1880 kilometriem.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 508 versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Peugeot 508 2015 1.6 BlueHDI MT)
Peugeot 508 2014

Peugeot 508 2014 1.6 BlueHDI tehniskie dati

Modelis: Peugeot 508 1.6 BlueHDI
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2015. janvāris ... 2018. decembris 
Dzinējs: 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 120 ZS pie 3500 apgr/min Griezes moments: 300 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 201 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 11.3 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 4.2 (kombinētais) 4.7 (pilsētā) 3.8 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 72 litri
Auto izmēri: 4.81m (garums) 1.85m (platums) 1.48m (augstums)
Klīrenss: 148 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 515 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1183 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)

Peugeot 508 2014 1.6 BlueHDI dzinējs DV6FCTED

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 190 000 līdz 330 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1560 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 75 mm
Virzuļa gājiens 88.3 mm
Kompresijas pakāpe 17 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Peugeot 508 2014 1.6 BlueHDI eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4.5 litri
Jauda 120 ZS pie 3500 apgr/min
Griezes moments 300 NM pie 1750 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2014
Ražošanas ilgums 10 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2017. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 308 Citroen C4 Peugeot 3008 Citroen Berlingo Opel Grandland un 7 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 508 universāla [2014 - 2018] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 508 2014 1.6 Jan 2014 — Jan 2018

Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 165 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 508 2014 1.6 Jan 2014 — Jan 2018 1.6 Benzīns 165 ZS 5.7 l/100km Automāts (6)
Peugeot 508 2014 1.6 e-HDi Jan 2014 — Jan 2018 1.6 Dīzelis 115 ZS 4.2 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 508 2014 1.6 e-HDi Jan 2014 — Jan 2018

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 115 ZS 4.0 l/100km Automāts (6)
Peugeot 508 2015 1.6 BlueHDI Jan 2015 — Dec 2018 1.6 Dīzelis 120 ZS 4.2 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 508 2015 1.6 BlueHDI Jan 2015 — Dec 2018 1.6 Dīzelis 120 ZS 4.2 l/100km Automāts (6)
Peugeot 508 2014 2.0 BlueHDi Jan 2014 — Jan 2018 2.0 Dīzelis 150 ZS 4.1 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 508 2014 2.0 BlueHDi Jan 2014 — Jan 2018 2.0 Dīzelis 180 ZS 4.6 l/100km Automāts (6)
Peugeot 508 2014 2.2 HDi Jan 2014 — Dec 2015

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.4 sekundēs

2.2 Dīzelis 204 ZS 5.5 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Peugeot 508 2014
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]