BMW 125i (F52)
BMW 1 sērija 2017 2.0 benzīns apraksts
Sedans BMW 125i tiek ražots kopš 2017.gada janvāra. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 192 zirgspēku jaudu pie 5000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 280 Nm (ņūtonmetri) pie 1350 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un MHI TD04LR6W turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 200 000 līdz 340 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Salīdzinājumā ar saviem priekštečiem, B48 sērijas dzinēji ir izturīgāki un mazāk pakļauti nopietniem bojājumiem. Tie lieliski piemēroti čip-tūningam, kas spēj ...
Šim BMW 1 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30, 0W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.3 litri.
BMW 125i ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 7 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 125i sasniedz 7.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 235 km/h.
BMW 125i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.8 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW 1 sērija 2017 versijām. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 860 kilometriem.
BMW 1 sērijas drošība
Drošības testos BMW 1 sērija ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 1 sērija saņēmusi ļoti labu vērtējumu 83 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 87 no 100, par gājēju aizsardzību BMW 1 sērija saņēmis 76 no 100.
BMW 1 sērija drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 72 procenti no 100.

BMW 125i tehniskie dati
Modelis: | BMW 125i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2017. janvāris | ||
Dzinējs: | 1998 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 192 ZS pie 5000 apgr/min | Griezes moments: | 280 NM pie 1350 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (7 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 235 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 (kombinētais) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.46m (garums) 1.80m (platums) 1.45m (augstums) |
BMW 125i dzinējs B48A20M0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Salīdzinājumā ar saviem priekštečiem, B48 sērijas dzinēji ir izturīgāki un mazāk pakļauti nopietniem bojājumiem. Tie lieliski piemēroti čip-tūningam, kas spēj uzlabot automobiļa dinamiku un jaudu, nezaudējot uzticamību.Palielināts eļļas patēriņš šiem dzinējiem ir kļuvis sastopams ievērojami retāk nekā agrāk, taču, tuvojoties 100 000 km nobraukumam, bieži sacietē vārstu blīvslēgi, kas izraisa eļļas patēriņa parādīšanos.
Tukšgaitas apgriezienu svārstības vai kļūdas par liesu maisījumu parasti liecina par degvielas tvertnes ventilācijas vārsta bojājumu. Šī detaļa nav dārga un ir salīdzinoši viegli nomaināma.
Dzinēja dzesēšanas sistēmai raksturīgas vairākas problēmas – iespējamas noplūdes dēļ blīvju bojājumiem vai plaisām, kā arī termostata, ūdens sūkņa defekti un netīrumi sistēmā. Tipiski simptomi ir dzinēja pārkaršana, balti izplūdes dūmi, zema dzesēšanas šķidruma kvalitāte, noplūdes, brīdinājumi instrumentu panelī un paaugstināta temperatūra.
Šie dzinēji ir prasīgi pret degvielas kvalitāti un eļļas maiņas biežumu – taupīšana uz apkopi var beigties ar ļoti dārgiem remontiem vai pat dzinēja nomaiņu.
Pie lielākiem nobraukumiem vājās vietas var būt ķēdes spriegotāji, VANOS un Valvetronic sistēmas, augstspiediena degvielas sūknis, droseļvārsta piedziņa un turbokompresors.
Kopumā B48 ir uzticams un praktisks dzinējs bez būtiskiem konstrukcijas trūkumiem.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 200 000 līdz 340 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1998 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 82 mm |
Virzuļa gājiens | 94.6 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW 125i eļļas tips | 0W-30, 5W-30, 0W-20 |
Eļļas tilpums | 5.3 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 192 ZS pie 5000 apgr/min |
Griezes moments | 280 NM pie 1350 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2014 |
Ražošanas ilgums | 11 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW X1 BMW 2 sērija |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 1 sērijas sedana [2017 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš |
---|---|---|---|
BMW 118i Jan 2017 — Dec 2019 | 1.5 Benzīns | 136 ZS | 5.9 l/100km |
BMW 120i
Ekonomiskākā versija |
1.5 Benzīns | 140 ZS | 5.4 l/100km |
BMW 120i Jan 2017 — Dec 2019 | 2.0 Benzīns | 192 ZS | 6.4 l/100km |
BMW 125i | 2.0 Benzīns | 192 ZS | 5.8 l/100km |
BMW 125i
Jan 2017 — Dec 2019 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.8 sekundēs |
2.0 Benzīns | 231 ZS | 6.4 l/100km |