BMW 740d (F01/02)
BMW 7 sērija 2012 3.0 dīzelis apraksts
Sedans BMW 740d tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 313 zirgspēku jaudu pie 4300 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 630 Nm (ņūtonmetri) pie 1500 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un BiTurbo turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
N57 dzinējs ir uzticams turbodīzelis bez būtiskām iedzimtām problēmām. Tā ilgmūžība lielā mērā atkarīga no regulāras apkopes, tostarp savlaicīgas tehniskās apkalpošanas, ieplūdes sistēmas profilaktiskas ...
Šim BMW 7 sērija 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW 740d ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 740d sasniedz 5.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.
Šī BMW 740d degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.7 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW 7 sērija 2012 - 2015 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 6.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 80 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1400 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1620 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.3 litri uz 100 km, kas ir par 46% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 7 sērijas degvielas patēriņš.

BMW 740d tehniskie dati
Modelis: | BMW 740d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2012. janvāris ... 2015. decembris | ||
Dzinējs: | 2993 cm3 Dīzelis, 6 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 313 ZS pie 4300 apgr/min | Griezes moments: | 630 NM pie 1500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 250 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 (kombinētais) 6.9 (pilsētā) 4.9 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | ||
Auto izmēri: | 5.08m (garums) 1.90m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2515 kg |
BMW 740d dzinējs N57D30T1
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
N57 dzinējs ir uzticams turbodīzelis bez būtiskām iedzimtām problēmām. Tā ilgmūžība lielā mērā atkarīga no regulāras apkopes, tostarp savlaicīgas tehniskās apkalpošanas, ieplūdes sistēmas profilaktiskas tīrīšanas un cieto daļiņu filtra aktīvas reģenerācijas.Motora sadales ķēdes parasti kalpo ilgi un sāk izstiepties tikai pēc aptuveni 200 000 km nobraukuma. Tomēr to nomaiņa ir sarežģīta un dārga. Dažkārt novēro arī ķēdes pārtrūkšanu spriegotāja bojājuma dēļ. Raksturīga pazīme, kas liecina par nepieciešamību nomainīt sadales ķēdi, ir zvanoša skaņa no motortelpas, īpaši palielinot apgriezienus.
Degvielas sistēma ar Bosch sprauslām darbojas uzticami, taču ir jutīga pret nekvalitatīvu degvielu. Laika gaitā var aizsērēt gan cieto daļiņu filtrs, gan EGR vārsts, īpaši, ja motors netiek regulāri darbināts režīmos, kas veicina filtra attīrīšanos. Versijās ar vakuuma vadības turbīnu nereti izžūst un plaisā vakuuma šļūtenes.
Motors ir aprīkots ar kloķvārpstas dempfera skriemeli, kas ir raksturīgs daudziem dīzeļiem, taču tas var sākt izjukt jau pie 100 000–150 000 km. Ja skriemelis sabojājas, kloķvārpstas noslodze palielinās, kas var izraisīt tās plaisāšanu vai pat lūzumu.
Salīdzinājumā ar vecāko M57 dīzeli, ieplūdes kolektora virpuļvārstu konstrukcija ir uzlabota, un tagad tie vairs nevar atdalīties un iekrist cilindros. Tomēr tie joprojām mēdz aizsērēt un iestrēgt, tāpēc ieplūdes sistēmu ieteicams tīrīt aptuveni ik pēc 100 000 km.
Turbīnas resurss parasti sasniedz vai pārsniedz 200 000 km. Lai dzinējs kalpotu pēc iespējas ilgāk un bez problēmām, svarīgi laikus mainīt eļļu, izmantot tikai augstas kvalitātes motoreļļu un liet degvielu no uzticamiem avotiem. Pareizi ekspluatējot, N57 resurss var pārsniegt 300 000 km.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2993 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW 740d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 8.9 litri |
Jauda | 313 ZS pie 4300 apgr/min |
Griezes moments | 630 NM pie 1500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW X5 BMW X3 BMW X6 un 4 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 7 sērijas sedana [2012 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Piedziņa |
---|---|---|---|---|
BMW 730i Jan 2012 — Jan 2015 | 3.0 Benzīns | 258 ZS | 8.6 l/100km | Aizmugures |
BMW 730Li Jan 2012 — Jan 2015 | 3.0 Benzīns | 258 ZS | 8.6 l/100km | Aizmugures |
BMW 740i | 3.0 Benzīns | 320 ZS | 7.9 l/100km | Aizmugures |
BMW 740Li xDrive 4x4 Jan 2012 — Jan 2015 | 3.0 Benzīns | 320 ZS | 8.3 l/100km | Pilnpiedziņa |
BMW ActiveHybrid 7
Jan 2012 — Jan 2015 Ekonomiskākā benzīna versija |
3.0 Benzīns | 354 ZS | 6.8 l/100km | Aizmugures |
BMW 730d
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
3.0 Dīzelis | 258 ZS | 5.6 l/100km | Aizmugures |
BMW 730d xDrive 4x4
Jan 2012 — Jan 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
3.0 Dīzelis | 258 ZS | 6.0 l/100km | Pilnpiedziņa |
BMW 740d | 3.0 Dīzelis | 313 ZS | 5.7 l/100km | Aizmugures |
BMW 740d 4x4 | 3.0 Dīzelis | 313 ZS | 6.0 l/100km | Pilnpiedziņa |
BMW 750Ld xDrive 4x4
Jan 2012 — Jan 2015 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (381 ZS) |
3.0 Dīzelis | 381 ZS | 6.4 l/100km | Pilnpiedziņa |
BMW 750i | 4.4 Benzīns | 450 ZS | 8.6 l/100km | Aizmugures |
BMW 750Li xDrive 4x4
Jan 2012 — Jan 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.6 sekundēs |
4.4 Benzīns | 450 ZS | 9.4 l/100km | Pilnpiedziņa |
BMW 760Li
Jan 2012 — Jan 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.6 sekundēs |
6.0 Benzīns | 544 ZS | 12.9 l/100km | Aizmugures |