LatviešuEnglishEspañol

BMW 228i Cabrio (F22/F23)

BMW 2 sērija 2013 2.0 benzīns apraksts

Kabriolets BMW 228i Cabrio tika ražots no 2013.gada janvāra līdz 2017.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 245 zirgspēku jaudu pie 6500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 350 Nm (ņūtonmetri) pie 1250 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un MHI TD04LR6W turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 200 000 līdz 340 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim BMW 2 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30, 0W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.3 litri.

BMW 228i Cabrio ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 228i Cabrio sasniedz 6.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.

BMW 228i Cabrio degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6.8 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 52 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 760 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 940 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 9.2 litri uz 100 km, kas ir par 35% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 2 sērijas degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī BMW 2 sērijas versija ar automātisko pārnesumu kārbu (BMW 228i Cabrio AT), kura ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.2 litriem uz 100 km jeb 3 % mazāks - 6.6 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir līdzīgs - 9.2 litri uz 100 km.
BMW 2 sērija 2013

BMW 228i Cabrio tehniskie dati

Modelis: BMW 228i Cabrio
Virsbūves tips: Kabriolets
Ražošanas periods: 2013. janvāris ... 2017. janvāris 
Dzinējs: 1997 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 245 ZS pie 6500 apgr/min Griezes moments: 350 NM pie 1250 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 250 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 6.1 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 6.8 (kombinētais) 9.1 (pilsētā) 5.5 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 9.2 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 52 litri
Auto izmēri: 4.43m (garums) 1.77m (platums) 1.42m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri
Klīrenss: 140 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Bagāžnieka tilpums: 280 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 335 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1975 kg

BMW 228i Cabrio dzinējs B48

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 200 000 līdz 340 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1998 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 82 mm
Virzuļa gājiens 94.6 mm
Kompresijas pakāpe 11 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
BMW 228i Cabrio eļļas tips 0W-30, 5W-30, 0W-20
Eļļas tilpums 5.3 litri
Dzesēšanas šķidruma tilpums 8.1 litri
Jauda 156 - 306 ZS pie 6500 apgr/min
Griezes moments 250 - 450 NM pie 1250 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2014
Ražošanas ilgums 10 gadi
Dzinējs uzstādīts arī BMW 5 sērija BMW 4 sērija

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas BMW 2 sērijas kabrioleta [2013 - 2017] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
BMW 218i Jan 2015 — Dec 2017

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.5 Benzīns 136 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 218i Jan 2015 — Dec 2017 1.5 Benzīns 136 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 220i Cabrio Jan 2013 — Jan 2017 2.0 Benzīns 184 ZS 6.5 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 220i Jan 2016 — Dec 2017 2.0 Benzīns 184 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 220i Cabrio Jan 2013 — Jan 2017

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 184 ZS 6.2 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 220i Jan 2016 — Dec 2017 2.0 Benzīns 184 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 228i Cabrio Jan 2013 — Jan 2017 2.0 Benzīns 245 ZS 6.8 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 228i Cabrio Jan 2013 — Jan 2017 2.0 Benzīns 245 ZS 6.6 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 220d Cabrio Jan 2013 — Jan 2017

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

2.0 Dīzelis 190 ZS 4.4 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 220d Cabrio Jan 2013 — Jan 2017

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.0 Dīzelis 190 ZS 4.1 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW M235i Jan 2015 — Dec 2016 3.0 Benzīns 326 ZS 8.5 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW M235i Jan 2015 — Dec 2016 3.0 Benzīns 326 ZS 7.9 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW M240i Jan 2016 — Dec 2017 3.0 Benzīns 340 ZS 8.3 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW M240i Jan 2016 — Dec 2017 3.0 Benzīns 340 ZS 7.4 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW M240i 4x4 Jan 2016 — Dec 2017

Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.6 sekundēs

3.0 Benzīns 340 ZS 7.8 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
Pievienot atsauksmi par BMW 2 sērija 2013
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]