LatviešuEnglishEspañol

BMW 320i Cabrio (E93)

BMW 3 sērija 2007 2.0 benzīns apraksts

Kabriolets BMW 320i Cabrio tika ražots no 2007.gada marta līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 156 zirgspēku jaudu pie 6400 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 200 Nm (ņūtonmetri) pie 3600 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
BMW N43 dzinējs balstīts uz vieglmetāla bloku ar divām sadales vārpstām un 16 vārstiem. Degvielas padeves sistēmā izmantoti divi sūkņi – viens tvertnē pārpumpē degvielu un pievada to augstspiediena sūknim, kas tālāk paaugstina  ...  Šim BMW 3 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.

BMW 320i Cabrio ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 320i Cabrio sasniedz 10.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 216 km/h.

Šī BMW 320i Cabrio degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.2 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 11.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 63 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 760 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1000 kilometriem.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī BMW 3 sērijas versija ar automātisko pārnesumu kārbu (BMW 320i Cabrio AT)
BMW 3 sērija 2.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
BMW 3 sērija 2007

BMW 320i Cabrio tehniskie dati

Modelis: BMW 320i Cabrio
Virsbūves tips: Kabriolets
Ražošanas periods: 2007. marts ... 2010. janvāris 
Dzinējs: 1995 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 157 g/km
Jauda: 156 ZS pie 6400 apgr/min Griezes moments: 200 NM pie 3600 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 216 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.1 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 8.2 (kombinētais) 11.6 (pilsētā) 6.2 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 63 litri
Auto izmēri: 4.58m (garums) 1.78m (platums) 1.38m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11 metri
Bagāžnieka tilpums: 210 litri
Auto svars (pilna masa): 2025 kg

BMW 320i Cabrio dzinējs N43B20

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

BMW N43 dzinējs balstīts uz vieglmetāla bloku ar divām sadales vārpstām un 16 vārstiem. Degvielas padeves sistēmā izmantoti divi sūkņi – viens tvertnē pārpumpē degvielu un pievada to augstspiediena sūknim, kas tālāk paaugstina spiedienu līdz 200 bar. Sistēmai nav smalkās attīrīšanas filtra, ir tikai rupjās tīrīšanas siets tvertnē.

Dzinējs aprīkots ar tiešās iesmidzināšanas sistēmu, un daudzas problēmas ir tieši ar to saistītas. Nekvalitatīva degviela ātri bojā dārgās sprauslas, kas bieži izraisa grūtības ar dzinēja iedarbināšanu aukstā laikā. Īpašnieki sūdzas, ka no rīta motors negrib darboties, un parasti vienīgais risinājums ir visu sprauslu nomaiņa uz jaunākas paaudzes versiju. Nestabila dzinēja darbība bieži rodas arī bojātu aizdedzes spoļu dēļ.

Dzinējs darbojas augstā temperatūrā, tāpēc zemas kvalitātes eļļa tajā var ātri sadalīties. Plastmasas dzesēšanas sistēmas flanči un caurules mēdz plaisāt, tāpēc to stāvoklis regulāri jāpārbauda. Ap nobraukumu 70 tūkstoši kilometru nereti sāk tecēt vakuuma sūknis, kas prasa nomaiņu. Ierobežots kalpošanas laiks ir arī sadales sistēmai, īpaši Double VANOS komponentēm.

Ekspluatācijas problēmas sagādā arī izplūdes sistēma ar uzkrājošo katalizatoru un NOx sensoru. Katalizators uzkrāj slāpekļa oksīdus, kas noteiktos apstākļos tiek izdedzināti. Auto novecojot, šī attīrīšana jākārto arvien biežāk, taču pilsētas satiksmē to nodrošināt praktiski nav iespējams – slāpekļa oksīdu dedzināšana notiek ap 80 km/h, bet sēra – tikai ap 100 km/h un ilgst līdz pusstundai. Ja šis process netiek veikts, parādās kļūdas un NOx sensors pārstāj darboties – tā nomaiņa ir dārga.

Ar laiku bieži parādās eļļas noplūdes – īpaši no vārstu vāka blīvēm, eļļas filtra adaptera, VANOS vārstiem un vakuuma sūkņa blīvēm.

Dzesēšanas sistēmas flanči, kas izgatavoti no plastmasas, ar laiku sāk tecēt savienojuma vietās. Par laimi, šīs detaļas ir salīdzinoši lētas un viegli pieejamas.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1995 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 84 mm
Virzuļa gājiens 90 mm
Kompresijas pakāpe 12 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 150 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
BMW 320i Cabrio eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4.25 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 122 - 170 ZS pie 6400 apgr/min
Griezes moments 185 - 210 NM pie 3600 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2007
Ražošanas ilgums 6 gadi
Dzinējs uzstādīts arī BMW 5 sērija BMW 1 sērija

Visas BMW 3 sērijas kabrioleta [2007 - 2010] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
BMW 320i Cabrio Mar 2007 — Jan 2010 2.0 Benzīns 156 ZS 8.2 l/100km Manuālā (6)
BMW 320i Cabrio Mar 2007 — Jan 2010 2.0 Benzīns 156 ZS 8.2 l/100km Automāts (6)
BMW 320i

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 170 ZS 6.6 l/100km Manuālā (6)
BMW 320i 2.0 Benzīns 170 ZS 7.3 l/100km Automāts (6)
BMW 325i Cabrio Mar 2007 — Jan 2010 2.5 Benzīns 218 ZS 7.6 l/100km Manuālā (6)
BMW 325i Cabrio Mar 2007 — Jan 2010 2.5 Benzīns 218 ZS 7.8 l/100km Automāts (6)
BMW 330i Cabrio Mar 2007 — Jan 2010 3.0 Benzīns 272 ZS 7.7 l/100km Manuālā (6)
BMW 330i Cabrio Mar 2007 — Jan 2010 3.0 Benzīns 272 ZS 7.8 l/100km Automāts (6)
BMW 335i Cabrio Mar 2007 — Jan 2010

Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.8 sekundēs

3.0 Benzīns 306 ZS 9.9 l/100km Manuālā (6)
BMW 335i Cabrio Mar 2007 — Jan 2010

Jaudīgākā benzīna versija (306 ZS)

3.0 Benzīns 306 ZS 9.9 l/100km Automāts (6)
BMW 330d Cabrio Mar 2007 — Jan 2010 3.0 Dīzelis 231 ZS 6.5 l/100km Manuālā (6)
BMW 330d Cabrio Mar 2007 — Jan 2010 3.0 Dīzelis 231 ZS 6.9 l/100km Automāts (6)
BMW 330d Jan 2008 — Dec 2010

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (245 ZS)
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

3.0 Dīzelis 245 ZS 6.1 l/100km Manuālā (6)
BMW 330d Jan 2008 — Dec 2010

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (245 ZS)

3.0 Dīzelis 245 ZS 6.4 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par BMW 3 sērija 2007
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]