LatviešuEnglishEspañol

BMW 630i

BMW 6 sērija 2020 2.0 benzīns apraksts

Hečbeks BMW 630i tiek ražots kopš 2020.gada janvāra. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 258 zirgspēku jaudu pie 5000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 400 Nm (ņūtonmetri) pie 1550 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un MHI TD04LR6W turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 200 līdz 340 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Salīdzinājumā ar saviem priekštečiem, B48 sērijas dzinēji ir izturīgāki un mazāk pakļauti nopietniem bojājumiem. Tie lieliski piemēroti čip-tūningam, kas spēj  ...  Šim BMW 6 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30, 0W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.3 litri.

BMW 630i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 630i sasniedz 6.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.

BMW 6 sērija 2.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
BMW 6 sērija 2020

BMW 630i tehniskie dati

Modelis: BMW 630i
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2020. janvāris
Dzinējs: 1998 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 258 ZS pie 5000 apgr/min Griezes moments: 400 NM pie 1550 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 250 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 6.5 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): nav datu
Degvielas bākas tilpums: 68 litri
Auto izmēri: 5.09m (garums) 1.90m (platums) 1.54m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 12.3 metri
Klīrenss: 138 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Bagāžnieka tilpums: 600 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1800 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2450 kg

BMW 630i dzinējs B48B20O1

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Salīdzinājumā ar saviem priekštečiem, B48 sērijas dzinēji ir izturīgāki un mazāk pakļauti nopietniem bojājumiem. Tie lieliski piemēroti čip-tūningam, kas spēj uzlabot automobiļa dinamiku un jaudu, nezaudējot uzticamību.

Palielināts eļļas patēriņš šiem dzinējiem ir kļuvis sastopams ievērojami retāk nekā agrāk, taču, tuvojoties 100 000 km nobraukumam, bieži sacietē vārstu blīvslēgi, kas izraisa eļļas patēriņa parādīšanos.

Tukšgaitas apgriezienu svārstības vai kļūdas par liesu maisījumu parasti liecina par degvielas tvertnes ventilācijas vārsta bojājumu. Šī detaļa nav dārga un ir salīdzinoši viegli nomaināma.

Dzinēja dzesēšanas sistēmai raksturīgas vairākas problēmas – iespējamas noplūdes dēļ blīvju bojājumiem vai plaisām, kā arī termostata, ūdens sūkņa defekti un netīrumi sistēmā. Tipiski simptomi ir dzinēja pārkaršana, balti izplūdes dūmi, zema dzesēšanas šķidruma kvalitāte, noplūdes, brīdinājumi instrumentu panelī un paaugstināta temperatūra.

Šie dzinēji ir prasīgi pret degvielas kvalitāti un eļļas maiņas biežumu – taupīšana uz apkopi var beigties ar ļoti dārgiem remontiem vai pat dzinēja nomaiņu.

Pie lielākiem nobraukumiem vājās vietas var būt ķēdes spriegotāji, VANOS un Valvetronic sistēmas, augstspiediena degvielas sūknis, droseļvārsta piedziņa un turbokompresors.

Kopumā šis ir uzticams un praktisks dzinējs bez būtiskiem konstrukcijas trūkumiem.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 200 000 līdz 340 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1998 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 82 mm
Virzuļa gājiens 94.6 mm
Kompresijas pakāpe 10.2 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Degvielas padeves sistēma Iešprice
BMW 630i eļļas tips 0W-30, 5W-30, 0W-20
Eļļas tilpums 5.3 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 9.9 litri
Jauda 258 - 265 ZS pie 5000 apgr/min
Griezes moments 400 NM pie 1550 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2014
Ražošanas ilgums 11 gadi
Dzinējs uzstādīts arī BMW 3 sērija BMW 1 sērija BMW Z4

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas BMW 6 sērijas hečbeka [2020 modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Piedziņa
BMW 630i

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 249 ZS 7.3 l/100km Aizmugures
BMW 630i 2.0 Benzīns 258 ZS - Aizmugures
BMW 620d 2.0 Dīzelis 190 ZS - Aizmugures
BMW 620d xDrive 4x4 2.0 Dīzelis 190 ZS 5.4 l/100km Pilnpiedziņa
BMW 640i 3.0 Benzīns 333 ZS - Aizmugures
BMW 640i xDrive 4x4

Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.2 sekundēs

3.0 Benzīns 340 ZS 8.4 l/100km Pilnpiedziņa
BMW 630d xDrive 4x4

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

3.0 Dīzelis 249 ZS 5.3 l/100km Pilnpiedziņa
BMW 630d 3.0 Dīzelis 286 ZS - Aizmugures
BMW 630d 4x4 3.0 Dīzelis 286 ZS - Pilnpiedziņa
BMW 640d 4x4

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (340 ZS)

3.0 Dīzelis 340 ZS - Pilnpiedziņa
Atsauksmes par BMW 6 sērija 2020
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]