BMW X5 2010 xDrive40d (E70)
BMW X5 2010 3.0 dīzelis apraksts
BMW X5 2010 xDrive40d tika ražots no 2010. gada līdz 2013. gadam. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 306 zirgspēku jaudu pie 4400 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 600 Nm (ņūtonmetri) pie 1500 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un BiTurbo turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
N57 dzinējs ir uzticams turbodīzelis bez būtiskām iedzimtām problēmām. Tā ilgmūžība lielā mērā atkarīga no regulāras apkopes, tostarp savlaicīgas tehniskās apkalpošanas, ieplūdes sistēmas profilaktiskas ...
Šim BMW X5 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW X5 2010 xDrive40d ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW X5 2010 xDrive40d sasniedz 6.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 236 km/h.
Šī BMW X5 2010 xDrive40d degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.5 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW X5 2010 - 2013 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 8.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 85 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1120 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1240 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 10.5 litri uz 100 km, kas ir par 40% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW X5 degvielas patēriņš.

BMW X5 2010 xDrive40d tehniskie dati
Modelis: | BMW X5 xDrive40d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2013. janvāris | ||
Dzinējs: | 2993 cm3 Dīzelis, 6 cilindri | CO2 izmeši: | 198 g/km |
Jauda: | 306 ZS pie 4400 apgr/min | Griezes moments: | 600 NM pie 1500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 236 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.6 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 (kombinētais) 8.8 (pilsētā) 6.8 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 10.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 85 litri | ||
Auto izmēri: | 4.86m (garums) 1.93m (platums) 1.78m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12.8 metri | ||
Klīrenss: | 222 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 620 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1750 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2790 kg |
BMW X5 2010 xDrive40d dzinējs N57D30T0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
N57 dzinējs ir uzticams turbodīzelis bez būtiskām iedzimtām problēmām. Tā ilgmūžība lielā mērā atkarīga no regulāras apkopes, tostarp savlaicīgas tehniskās apkalpošanas, ieplūdes sistēmas profilaktiskas tīrīšanas un cieto daļiņu filtra aktīvas reģenerācijas.Motora sadales ķēdes parasti kalpo ilgi un sāk izstiepties tikai pēc aptuveni 200 000 km nobraukuma. Tomēr to nomaiņa ir sarežģīta un dārga. Dažkārt novēro arī ķēdes pārtrūkšanu spriegotāja bojājuma dēļ. Raksturīga pazīme, kas liecina par nepieciešamību nomainīt sadales ķēdi, ir zvanoša skaņa no motortelpas, īpaši palielinot apgriezienus.
Degvielas sistēma ar Bosch sprauslām darbojas uzticami, taču ir jutīga pret nekvalitatīvu degvielu. Laika gaitā var aizsērēt gan cieto daļiņu filtrs, gan EGR vārsts, īpaši, ja motors netiek regulāri darbināts režīmos, kas veicina filtra attīrīšanos. Versijās ar vakuuma vadības turbīnu nereti izžūst un plaisā vakuuma šļūtenes.
Motors ir aprīkots ar kloķvārpstas dempfera skriemeli, kas ir raksturīgs daudziem dīzeļiem, taču tas var sākt izjukt jau pie 100 000–150 000 km. Ja skriemelis sabojājas, kloķvārpstas noslodze palielinās, kas var izraisīt tās plaisāšanu vai pat lūzumu.
Salīdzinājumā ar vecāko M57 dīzeli, ieplūdes kolektora virpuļvārstu konstrukcija ir uzlabota, un tagad tie vairs nevar atdalīties un iekrist cilindros. Tomēr tie joprojām mēdz aizsērēt un iestrēgt, tāpēc ieplūdes sistēmu ieteicams tīrīt aptuveni ik pēc 100 000 km.
Turbīnas resurss parasti sasniedz vai pārsniedz 200 000 km. Lai dzinējs kalpotu pēc iespējas ilgāk un bez problēmām, svarīgi laikus mainīt eļļu, izmantot tikai augstas kvalitātes motoreļļu un liet degvielu no uzticamiem avotiem. Pareizi ekspluatējot, N57 resurss var pārsniegt 300 000 km.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2993 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW X5 2010 xDrive40d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 10.4 litri |
Jauda | 299 - 306 ZS pie 4400 apgr/min |
Griezes moments | 600 NM pie 1500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2011. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 7 sērija BMW X6 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW X5 [2010 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš |
---|---|---|---|
BMW X5 2010 3.0 xDrive35i 4x4
Jan 2010 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
3.0 Benzīns | 306 ZS | 10.1 l/100km |
BMW X5 2010 3.0 xDrive30d 4x4
Jan 2010 — Jan 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
3.0 Dīzelis | 245 ZS | 7.4 l/100km |
BMW X5 2010 3.0 xDrive40d 4x4 Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 306 ZS | 7.5 l/100km |
BMW X5 2013 3.0 M50d 4x4
Jan 2013 — Dec 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.4 sekundēs |
3.0 Dīzelis | 381 ZS | 7.5 l/100km |
BMW X5 2010 4.4 xDrive50i 4x4
Jan 2010 — Jan 2013 Jaudīgākā benzīna versija (408 ZS) |
4.4 Benzīns | 408 ZS | 12.5 l/100km |