LatviešuEnglishEspañol

Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp

Honda Accord 2011 2.2 dīzelis apraksts

Universāls Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2012.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.2 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 350 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un Garrett GTB1449VLZ turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 210 000 līdz 360 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Honda Accord 2.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.

Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp sasniedz 9.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 207 km/h.

Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.5 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Honda Accord 2011 - 2012 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 6.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 65 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1180 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1400 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Honda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.1 litri uz 100 km, kas ir par 11% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Honda Accord degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Honda Accord versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic AT), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk (9.9 sekundēs), turklāt ir mazāk ekonomiska - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.8 litriem uz 100 km jeb 15 % lielāks - 6.3 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.9 litriem uz 100 km jeb 15 % lielāks - 7.0 litri uz 100 km.
Honda Accord 2011

Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp tehniskie dati

Modelis: Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2011. janvāris ... 2012. decembris 
Dzinējs: 2199 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 143 g/km
Jauda: 150 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 350 NM pie 2000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 207 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 9.2 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 5.5 (kombinētais) 6.9 (pilsētā) 4.6 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 6.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 65 litri
Auto izmēri: 4.75m (garums) 1.84m (platums) 1.47m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.7 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 406 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1183 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2100 kg

Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp dzinējs N22B

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 2199 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 85 mm
Virzuļa gājiens 96.9 mm
Kompresijas pakāpe 16.3 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp eļļas tips 0W-30
Eļļas tilpums 5.5 litri
Dzesēšanas šķidruma tilpums 8.5 litri
Jauda 150 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 350 NM pie 2000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2008
Ražošanas ilgums 7 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Honda CR-V Honda Civic

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Honda Accord universāla [2011 - 2012] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Honda Accord 2011 Tourer 2.0 i-VTEC

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 156 ZS 7.0 l/100km Manuālā (6)
Honda Accord 2011 Tourer 2.0 i-VTEC Automatic 2.0 Benzīns 156 ZS 7.3 l/100km Automāts (6)
Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.2 Dīzelis 150 ZS 5.5 l/100km Manuālā (6)
Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic 2.2 Dīzelis 150 ZS 6.3 l/100km Automāts (6)
Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 180 Hp

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (180 ZS)

2.2 Dīzelis 180 ZS 5.7 l/100km Automāts (6)
Honda Accord 2011 Tourer 2.4 i-VTEC

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.3 sekundēs

2.4 Benzīns 201 ZS 8.7 l/100km Manuālā (6)
Honda Accord 2011 Tourer 2.4 i-VTEC Automatic

Jaudīgākā benzīna versija (201 ZS)

2.4 Benzīns 201 ZS 8.6 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Honda Accord 2011
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]