LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP

Peugeot 308 2008 1.6 benzīns apraksts

Universāls Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP tika ražots no 2008.gada aprīļa līdz 2011.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 5800 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 240 Nm (ņūtonmetri) pie 1400 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 308 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.6 litri.

Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP sasniedz 9.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 209 km/h.

Šī Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.4 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 10.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 800 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1000 kilometriem.

Peugeot 308 drošība

Drošības testos Peugeot 308 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 308 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 82 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 308 saņēmis 53 no 100.
Peugeot 308 drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 83 procenti no 100.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 308 versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP AT), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk (10.7 sekundēs), bet ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.8 litriem uz 100 km jeb 11 % lielāks - 8.2 litri uz 100 km.
Peugeot 308 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 308 2008

Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP tehniskie dati

Modelis: Peugeot 308 1.6 16V VTi THP
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2008. aprīlis ... 2011. janvāris 
Dzinējs: 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 177 g/km
Jauda: 150 ZS pie 5800 apgr/min Griezes moments: 240 NM pie 1400 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 209 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 9.3 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 7.4 (kombinētais) 10.2 (pilsētā) 5.9 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.50m (garums) 1.82m (platums) 1.50m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri
Bagāžnieka tilpums: 508 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1736 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2130 kg

Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP dzinējs EP6CDT 5FN (THP 150)

Dzinēja tilpums 1598 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 77 mm
Virzuļa gājiens 85.8 mm
Kompresijas pakāpe 10.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 90 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 4.6 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 150 ZS pie 5800 apgr/min
Griezes moments 240 NM pie 1400 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 15 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Citroen C5 Peugeot 3008 Citroen C4 Peugeot 5008 un 3 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 308 universāla [2008 - 2011] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 308 2008 1.4 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011

Ekonomiskākā benzīna versija

1.4 Benzīns 95 ZS 6.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Benzīns 120 ZS 7.1 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Benzīns 120 ZS 7.5 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2008 1.6 THP 1.6 Benzīns 140 ZS 8.2 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Benzīns 150 ZS 7.4 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Benzīns 150 ZS 8.2 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2008 1.6 16V THP Apr 2008 — Jan 2011

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9 sekundēs

1.6 Benzīns 175 ZS 7.8 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF Apr 2008 — Jan 2011

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 110 ZS 5.1 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF Apr 2008 — Jan 2011

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 5.9 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF Apr 2008 — Jan 2011

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 7.1 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Peugeot 308 2008
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]