LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF

Peugeot 308 2008 2.0 dīzelis apraksts

Universāls Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF tika ražots no 2008.gada aprīļa līdz 2011.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 320 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 330 000 līdz 560 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 308 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.25 litri.

Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF sasniedz 11.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 197 km/h.

Šī Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 840 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1060 kilometriem.

Peugeot 308 drošība

Drošības testos Peugeot 308 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 308 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 82 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 308 saņēmis 53 no 100.
Peugeot 308 drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 83 procenti no 100.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 308 versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk (11.1 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 1.2 litriem uz 100 km jeb 17 % mazāks - 5.9 litri uz 100 km.
Peugeot 308 2008

Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF tehniskie dati

Modelis: Peugeot 308 2.0 16V HDiF
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2008. aprīlis ... 2011. janvāris 
Dzinējs: 1997 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 187 g/km
Jauda: 136 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 320 NM pie 2000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 197 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 11.7 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 7.1 (kombinētais) 9.7 (pilsētā) 5.6 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.50m (garums) 1.82m (platums) 1.50m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri
Bagāžnieka tilpums: 508 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1736 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2240 kg

Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF dzinējs DW10BTED4

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 330 000 līdz 560 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1997 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 85 mm
Virzuļa gājiens 88 mm
Kompresijas pakāpe 17.6 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas un ķēdes
Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.25 litri
Jauda 135 - 140 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 320 - 340 NM pie 2000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2004
Ražošanas ilgums 11 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 307 Peugeot 407 Citroen C5 Citroen C4 un 4 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 308 universāla [2008 - 2011] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 308 2008 1.4 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011

Ekonomiskākā benzīna versija

1.4 Benzīns 95 ZS 6.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Benzīns 120 ZS 7.1 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Benzīns 120 ZS 7.5 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2008 1.6 THP 1.6 Benzīns 140 ZS 8.2 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Benzīns 150 ZS 7.4 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Benzīns 150 ZS 8.2 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2008 1.6 16V THP Apr 2008 — Jan 2011

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9 sekundēs

1.6 Benzīns 175 ZS 7.8 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF Apr 2008 — Jan 2011

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 110 ZS 5.1 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF Apr 2008 — Jan 2011

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 5.9 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF Apr 2008 — Jan 2011

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 7.1 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Peugeot 308 2008
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]